Al een jaartje op het forum alle berichten aan het lezen. Echter mijn excuses, heb me nooit voorgesteld. Ben sinds 1 jaar in het bezit van een 9-3 cabrio uit dec 2004 full option in de kleur espresso black. 69k op de teller.
Wat een genot is het toch om lekker met de kap open te rijden. Zal deze week wat foto's plaatsen. Yep. ik ben een van die mensen die rustig op een mooie winterdag met de kap open op de snelweg kan rijden. Uiteraard wel met een zonnetje.
Heb recentelijk de 9-3, 1.8T, laten PPC-en en na speurwerk op dit forum de twee speakers in het dashboard vervangen bij C3. Aanrader!
Groet,
Jorik
Even Voorstellen
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Welkom,
Je treft het wel dit voorjaar, want er zijn al veel mooie cabrio dagen geweest.
Heb je alleen die twee buitenste dashboardspeakers vervangen? Kun je dan even opgeven wat je als vervanging hebt gekozen. In het midden zit nog nog een speaker als het goed is, want de cabrio heeft standaard 7 speakers, het premium 150 systeem met een hulpversterkertje onder de bestuurders stoel.
Veel plezier met je aanwinst.
Je treft het wel dit voorjaar, want er zijn al veel mooie cabrio dagen geweest.
Heb je alleen die twee buitenste dashboardspeakers vervangen? Kun je dan even opgeven wat je als vervanging hebt gekozen. In het midden zit nog nog een speaker als het goed is, want de cabrio heeft standaard 7 speakers, het premium 150 systeem met een hulpversterkertje onder de bestuurders stoel.
Veel plezier met je aanwinst.
-
jorikk
- Geregistreerd lid
Dank dank dank! Ik heb de speakers van Boston gekozen op aanraden van C3 in Alphen. De midden speaker wilde ik veranderen echter dat ging niet vanwege de diepte. Zit een lucht kanaal onder voor de blower.
Eigenlijk wilde ik gewoon alle speakers eruit gooien. Echter dat was vrij lastig
Woofers voor waren niet te vervangen omdat de vervangende te diep waren.
In de winter rijden met de cabrio is briljant. Overigens ook als er een kleine tijdenlijke regenbui is op de snelweg. Heel de wereld lacht je uit omdat je open rijdt, echter niemand weet dat je er niets van merkt.
Kortom genot. Minimale temperatuur met zon: 6 graden, stoelverwarming aan.
Optimale temperatuur met zon: 15
Overigens verbaas ik mij ook met enige regelmaat dat je met dit weer mensen tegenkomt op de weg met een 9-3sc met de kap gesloten. Verliefd op de Airco zeker.
Eigenlijk wilde ik gewoon alle speakers eruit gooien. Echter dat was vrij lastig
In de winter rijden met de cabrio is briljant. Overigens ook als er een kleine tijdenlijke regenbui is op de snelweg. Heel de wereld lacht je uit omdat je open rijdt, echter niemand weet dat je er niets van merkt.
Kortom genot. Minimale temperatuur met zon: 6 graden, stoelverwarming aan.
Optimale temperatuur met zon: 15
Overigens verbaas ik mij ook met enige regelmaat dat je met dit weer mensen tegenkomt op de weg met een 9-3sc met de kap gesloten. Verliefd op de Airco zeker.
-
WimZ
- Geregistreerd lid