Bij dak openen gaan ramen niet (stukje) naar beneden.

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Turbo S
Geregistreerd lid

Bij dak openen gaan ramen niet (stukje) naar beneden.

Bericht door Turbo S » ma 03 aug, 2009 8:38

Hallo,

Mijn probleem met het dak is nog niet opgelost.

Ga denk ik maar eens een expert raadplegen.

Het valt mij nu opeens ook nog eens op dat bij het openen van het dak de ramen niet meer een stukje naar beneden gaan.

Herkent iemand dit probleem? Zou het kunnen zijn dat hierdoor het dak niet meer werkt (in een beveiligingsmodus oid valt?).

Alvast bedankt voor het antwoord.

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » ma 03 aug, 2009 8:42

Bij mij gaan ze alleen bij het sluiten een stukje naar beneden... Maar ik kan dan ook goed een andere Saab hebben aangezien je het model niet vermeld.

yankeebass
Geregistreerd lid

Bericht door yankeebass » ma 03 aug, 2009 8:46

Ik sluit me aan bij Gijs, ook bij mij gaan de ramen alleen een stukje naar beneden voor het sluiten van de kap.
Bij het openen gaan de ramen pas - en dan helemaal - naar beneden als de kap volledig open is en de schakelaar bediend blijft.

Jeff Leiden
Geregistreerd lid

Bericht door Jeff Leiden » ma 03 aug, 2009 11:01

Ja het klopt, bij mij gaan de ramen ook maar een klein stukje naar beneden als ik de kap wil sluiten en bij het openen gaan de ramen pas naar beneden als de kap in de opbergbak zit en je de schakelaar om de kap te openen vast houd op stand openen

Turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door Turbo S » di 04 aug, 2009 21:36

Ach stom...vergeten er bij te zetten.

Mijn auto is een 9-3 van 2000.

Ik denk, als ik jullie antwoorden zo lees, dat ik me vergis. De ramen zullen bij openen dan ook niet eerst een stukje zakken??

Ga eerst maar eens even de olie bijvullen om de kap weer volledig in werking te krijgen.

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » di 04 aug, 2009 21:38

Nope, alleen bij sluiten van de kap gaan de ramen een stukkie omlaag.

Plaats reactie