Hallo,
Een maand geleden een 9.3 cabrio uit 2002 bij Hancke in Veurne (België)gekocht. Tot nu heel tevreden over.
Alleen het piepsignaal, dat aangeeft dat het openen en/of sluiten van de kap afgelopen is, werkt niet.
Oorzaak ? Hoe verhelpen ?
Alvast bedankt voor de feedback.
werner.
piepsignaal
-
werli
- Donateur (2x)

-
de werner
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
check functie dus:
7 gongen bij contact inschakelen
gong bij foutmelding op de SID
tik-tak van de pinkers
Ik rij al 2 jaar met een defecte luidspreker op de SID en mis het niet. Pas als de pixels uit gaan vallen zie ik noodzaak om de SID te laten vervangen maar nu echt niet.
Als je dit wel wil laten vervangen moet je even de zoekfunctie gebruiken, voor minder dan 100 euro heb je een vervangende (gerepareerde/gereviseerde) SID met frisse pixels en een werkende luidspreker.
7 gongen bij contact inschakelen
gong bij foutmelding op de SID
tik-tak van de pinkers
Ik rij al 2 jaar met een defecte luidspreker op de SID en mis het niet. Pas als de pixels uit gaan vallen zie ik noodzaak om de SID te laten vervangen maar nu echt niet.
Als je dit wel wil laten vervangen moet je even de zoekfunctie gebruiken, voor minder dan 100 euro heb je een vervangende (gerepareerde/gereviseerde) SID met frisse pixels en een werkende luidspreker.
-
de werner
- Geregistreerd lid
-
Ronald en Mariska
- Geregistreerd lid
Wij hadden een SID met verdwijnende pixels. Van Dongen had nog een gereviseerde, maar nog niet geteste SID. Geïnstalleerd, alle pixels aanwezig, betaald en weggereden. Onderweg bleek pas dat er allerlei piepjes miste. Heerlijk! Vooral het getik van de richtingaanwijzer missen we helemaal niet. Als de kap helemaal open is, gaan de ramen naar beneden, dus dat piepje hebben we helemaal niet nodig