WIST U DAT!?
-
drieennegentig
- Geregistreerd lid
WIST U DAT!?
Beste Forummers,
Vandaag kwam ik er achter dat een importauto voor sommige verzekeraars (bijv. ING) aanleiding is om een verzekering te weigeren!!!!!
De mogelijke schade-historie van de auto in het buitenland is dan niet bekend(?)
Dus mocht je willen shoppen naar een goedkope all-risk, kun je behoorlijk bedrogen uit komen. Let hier dus op.
de groeten,
Een nieuwe gelukkige cabrio-eigenaar.
Vandaag kwam ik er achter dat een importauto voor sommige verzekeraars (bijv. ING) aanleiding is om een verzekering te weigeren!!!!!
De mogelijke schade-historie van de auto in het buitenland is dan niet bekend(?)
Dus mocht je willen shoppen naar een goedkope all-risk, kun je behoorlijk bedrogen uit komen. Let hier dus op.
de groeten,
-
Red76
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Jeff Leiden
- Geregistreerd lid
Re: WIST U DAT!?
Heb er geen last mee gehad, mijne is verzekerd no problemdrieennegentig schreef:Beste Forummers,
de groeten,
@ drieennegentig, nu lid van http://www.cabrioclub.nl worden
-
jansen
- Donateur (7x)

Kijk, gelijk een perfecte reden om eens al je verzekeringen die je daar hebt lopen, eens door te nemen en elders (en waarschijnlijk goedkoper) onder te brengen,je zou eigenlijk jaarlijks moeten gaan shoppen, meeste verzekeraars zijn zakkenvullers metname eigen zakken!!
Kijk, gelijk een perfecte reden om eens al je verzekeringen die je daar hebt lopen, eens door te nemen en elders (en waarschijnlijk goedkoper) onder te brengen,je zou eigenlijk jaarlijks moeten gaan shoppen, meeste verzekeraars zijn zakkenvullers metname eigen zakken!!
-
toinel
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Garrett
- Lid van verdienste
-
verde900
- Donateur

dat vermoedem had ik ook, jansen hier ziet dat heel anders:Flèche Rouge schreef:@verde: valt wel mee. De autoverzekering is geen verdien-product. De marge zit op het totaalpakket.
jansen schreef:je zou eigenlijk jaarlijks moeten gaan shoppen, meeste verzekeraars zijn zakkenvullers metname eigen zakken!!