WIST U DAT!?

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
drieennegentig
Geregistreerd lid

WIST U DAT!?

Bericht door drieennegentig » vr 23 okt, 2009 19:28

Beste Forummers,
Vandaag kwam ik er achter dat een importauto voor sommige verzekeraars (bijv. ING) aanleiding is om een verzekering te weigeren!!!!!
De mogelijke schade-historie van de auto in het buitenland is dan niet bekend(?)
Dus mocht je willen shoppen naar een goedkope all-risk, kun je behoorlijk bedrogen uit komen. Let hier dus op.

de groeten,

Een nieuwe gelukkige cabrio-eigenaar.

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » vr 23 okt, 2009 20:16

Lijkt mij sterk. De schade verledenpas werkt niet meer voor NL auto's dus wat is het verschil dan nog? :crazy:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 23 okt, 2009 20:21

Red76 schreef:De schade verledenpas werkt niet meer voor NL auto's
niet voor garagisten idd, wel voor verzekeraars

Jeff Leiden
Geregistreerd lid

Re: WIST U DAT!?

Bericht door Jeff Leiden » vr 23 okt, 2009 21:58

drieennegentig schreef:Beste Forummers,
Vandaag kwam ik er achter dat een importauto voor sommige verzekeraars (bijv. ING) aanleiding is om een verzekering te weigeren!!!!!
De mogelijke schade-historie van de auto in het buitenland is dan niet bekend(?)
Dus mocht je willen shoppen naar een goedkope all-risk, kun je behoorlijk bedrogen uit komen. Let hier dus op.

de groeten,

Een nieuwe gelukkige cabrio-eigenaar.
Heb er geen last mee gehad, mijne is verzekerd no problem

@ drieennegentig, nu lid van http://www.cabrioclub.nl worden

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » za 24 okt, 2009 9:54

Kijk, gelijk een perfecte reden om eens al je verzekeringen die je daar hebt lopen, eens door te nemen en elders (en waarschijnlijk goedkoper) onder te brengen,je zou eigenlijk jaarlijks moeten gaan shoppen, meeste verzekeraars zijn zakkenvullers metname eigen zakken!!

toinel
Geregistreerd lid

Bericht door toinel » za 24 okt, 2009 14:56

Wat een onzin allemaal. Schadehistorie van de auto is helemaal niet relevant , het gaat om het schadeverleden van de bestuurder/eigenaar.

Het verhaal klinkt mij dus wel erg vreemd in de oren :shock:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 24 okt, 2009 15:11

jansen schreef:Kijk, gelijk een perfecte reden om eens al je verzekeringen die je daar hebt lopen, eens door te nemen en elders (en waarschijnlijk goedkoper) onder te brengen
als zij je als risico voor een (simpele) autoverzekering al te groot achten help je ze daar zeker mee.

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » za 24 okt, 2009 16:50

@verde: valt wel mee. De autoverzekering is geen verdien-product. De marge zit op het totaalpakket.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 24 okt, 2009 17:25

Flèche Rouge schreef:@verde: valt wel mee. De autoverzekering is geen verdien-product. De marge zit op het totaalpakket.
dat vermoedem had ik ook, jansen hier ziet dat heel anders:
jansen schreef:je zou eigenlijk jaarlijks moeten gaan shoppen, meeste verzekeraars zijn zakkenvullers metname eigen zakken!!

Plaats reactie