Garage / onderhoud in Den Haag

Voor alle Saab cabrio rijders
GJ
Geregistreerd lid

Garage / onderhoud in Den Haag

Bericht door GJ » do 29 okt, 2009 8:31

Hallo,

Wonend in het centrum van Den Haag, zoek ik daar in de buurt iemand waar ik mijn Saab 9.3 cabrio een 140.000km beurt kan laten geven, airco kan nakijken. Iemand een suggestie?

Als het niet het juiste deel van het forum, dan zie ik mijn pst wel verplaatst worden ;-)

GJ

vanschipstal
Geregistreerd lid

Bericht door vanschipstal » do 29 okt, 2009 10:20

Van Leenen in Delft?

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » do 29 okt, 2009 10:22

Zie:

viewforum.php?f=25

viewforum.php?f=42

en

viewforum.php?f=26

Mvrgr,

Tenfour

Moderator Saabforum.nl

GJ
Geregistreerd lid

Bericht door GJ » do 29 okt, 2009 10:27

Dank je voor de links. Die had ik ook gevonden ;-) Ben nieuwsgierig of er Saab-rijders zijn die ervaring hebben met een garage. Naar de originele Saab-dealer brengen, betekent in veel gevallen ook de hoofdprijs betalen, toch.

GJ

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » do 29 okt, 2009 13:57

Ja dus ga je naar een van de 2 onderste links en niet naar de bovenste :)

GJ
Geregistreerd lid

Bericht door GJ » do 29 okt, 2009 14:16

Ja, en ik zoeken naar een bedrijf in Den Haag... :wink:

GJ

vanschipstal
Geregistreerd lid

Bericht door vanschipstal » do 29 okt, 2009 14:59

Saab rijden is toch leuk... en Delft niet ver weg; einde A4 links, tweede rechts :wink:

GJ
Geregistreerd lid

Bericht door GJ » do 29 okt, 2009 15:33

Delft gebeld. Krijg geen warm gevoel om daar m'n auto voor onderhoud te brengen. Erg vaag over wat er nu bij een 140kkm beurt wordt gedaan, prijs die wordt genoemd is na enig twijfelen toch ex. btw. Die gaat het niet worden.

rovako
Geregistreerd lid

bedrijf in den haag regio

Bericht door rovako » do 29 okt, 2009 16:03

hier in pijnacker op het industriegebied de boezem zit ook een bedrijf die heel veel saab cabrio's doet.
Garage Bedrijf Bukman-van Den Heuvel
Heulweg 45, 2641 KP Pijnacker
015 3697569‎ :wink:

Bob61
Geregistreerd lid

Bericht door Bob61 » do 19 nov, 2009 17:40

Heb van de week mijn koets naar van Leenen gebracht voor een grote beurt. ( had al ervaring met hen..) Prima service en kreeg zo juist een rekening binnen. Alles duidelijk omschreven EN een fijne prijs!!
Het is een kleine garage maar daar is de factuur dan ook naar... Bij een Saabdealer zou ik zeker het dubbele kwijt zijn geweest, zoniet meer... (ook mijn ervaring) Saabdealers hebben vaak een grote garage op een duur industrieterrein, plus een showroom en redelijk wat personeel rondlopen.. Dit alles moet natuurlijk ook betaald worden en dat merk je in de factuur terug, denk ik..

Bukman in Pijnacker ken ik, ook een vertrouwd adres. Helaas is Flip Bukman al wat jaartjes met pensioen maar zijn opvolger is ook een prima kerel!

GJ
Geregistreerd lid

Bericht door GJ » do 19 nov, 2009 18:37

@Bob61: Wil je vertellen waar Van Leenen zit?

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » do 19 nov, 2009 18:43

GJ
Geregistreerd lid

Bericht door GJ » do 19 nov, 2009 18:44

:lol:

thnkx

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » do 19 nov, 2009 18:46

Lagosweg, Delft. Als je de A4 route niet ziet zitten, neem dan de provinciale weg naar Delft (langs de Boogaard in Rijswijk), rij door tot je niet verder kunt (let op snelheidscamera's in Delft :cry: ), daar bij stoplicht rechtsaf, 1e stoplicht links, 1e stoplicht rechts, rechts, rechts en je ziet al een zee van Saabjes staan. Het is een aanbevelenswaardig adres, zo weet ik uit eigen ervaring.

Ivo

FredH
Geregistreerd lid

Bericht door FredH » do 19 nov, 2009 21:19

Ik sluit me hier graag bij aan: als verse eigenaar daar onlangs ook mijn Saab daar een grote beurt laten geven en dat is qua service en prijs goed bevallen. :wink:

Plaats reactie