Winterstop? (edit:APK?)
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Winterstop? (edit:APK?)
'tis stil in dit hoekje .. meer mensen met cabrio's in de winterslaapstalling?
Geschorst voor de MRB, verzekering ook op een minimaal pitje?
Geschorst voor de MRB, verzekering ook op een minimaal pitje?
-
Melle
- Geregistreerd lid
-
patje007
- Geregistreerd lid
-
93paul
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
Nick
- Donateur (2x)

-
Black Turbo
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
brinky
- Donateur

-
Anders D
- Geregistreerd lid
-
bestway
- Donateur (2x)

Winterstop?
Vandaag toch weer zo'n dag dat je blij bent dat je een cabrio hebt ...
....... kap open, kachel op 10, blower op 50% en stoelverwarming aan en genieten maar !!
-
FredH
- Geregistreerd lid
Hier zit de winterset er ook sinds afgelopen zaterdag onder en de afgelopen dagen kon ik de aanwezige standverwarming ook eens aan het werk zetten.
Ik wist al dat mijn Saab de fijnste zomer-auto is die ik ooit had, maar nu weet ik dat het ook de fijnste winter-auto is tot nu toe...
Kortom, ook nu rij ik er dagelijks met veel plezier mee !
Ik wist al dat mijn Saab de fijnste zomer-auto is die ik ooit had, maar nu weet ik dat het ook de fijnste winter-auto is tot nu toe...
Kortom, ook nu rij ik er dagelijks met veel plezier mee !
-
yankeebass
- Geregistreerd lid
Dit jaar voor het eerst de winter in met de cabrio.
Hij staat wel netjes binnen op stal, verwarmd en wel, maar ik rijd er natuurlijk de hele winter wel mee.
Een setje winterbanden heb ik (nog) niet, ik was wel op zoek geweest, maar 't was nog niet gelukt zullen we maar zeggen.
Nu zitten de 3-spokes er nog onder - 17inch - en het rijdt nog goed, maar ik heb geen ervaring met sneeuw op deze banden.
Moet ik toch winterbanden nemen, of gaat het met voorzichtig/normaal rijden wel lukken?
Geen idee, wie wel?
Zolang het bij een beetje slippen blijft vindt ik het wel leuk, beetje rallyrijden is niet verkeerd toch?
(met nadruk op beetje)
Hij staat wel netjes binnen op stal, verwarmd en wel, maar ik rijd er natuurlijk de hele winter wel mee.
Een setje winterbanden heb ik (nog) niet, ik was wel op zoek geweest, maar 't was nog niet gelukt zullen we maar zeggen.
Nu zitten de 3-spokes er nog onder - 17inch - en het rijdt nog goed, maar ik heb geen ervaring met sneeuw op deze banden.
Moet ik toch winterbanden nemen, of gaat het met voorzichtig/normaal rijden wel lukken?
Geen idee, wie wel?
Zolang het bij een beetje slippen blijft vindt ik het wel leuk, beetje rallyrijden is niet verkeerd toch?
(met nadruk op beetje)
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
maus
- Geregistreerd lid