Hallo,
Kan iemand me verder helpen met het volgende. Deze zomer heb ik een 9³ cabrio uit '99 gekocht. Na de aanschap heb ik de wagen binnen gedaan bij een erkende saab hersteller, na onderzoek bleek dat er enkele kosten aan waren zoals de hydraulische pompen van de kap. Deze herstelling heb ik allemaal laten uitvoeren met nieuwe onderdelen aangezien de hersteller geen gereviseerde wou gebruiken. De herstelling kostte dan ook het nodige.
Nu heb ik problemen met de kapmechaniek (de kap opent soms niet, en zit muurvast en ontgrendeld enkel. Na enkele uren de wachten slaat ze mestal wel aan) en ook met de temperatuursensor die zou vervangen moeten worden. Ik heb een prijsbestel ontvangen van de garage met allemaal nieuwe onderdelen waar ik toch niet onmiddelijk op inga.
Weet iemand een serieuse hersteller die dit zou kunnen oplossen met occassie/gereviseerde onderdelen?
Bedankt. Grtn
herstelling
-
kaiki
- Geregistreerd lid
herstelling
hallo;
ze zullen eens de snelheidsunit moeten bekijken.
deze zorgt ervoor dat de kap wel ontgrendeld maar niet opengaat bij een snelheid hoger dan 30 km/hr of bepaalde luchtsnelheid.
volgens mij ligt het bij een foutief signaal of aansluiting.
ze zullen eens de snelheidsunit moeten bekijken.
deze zorgt ervoor dat de kap wel ontgrendeld maar niet opengaat bij een snelheid hoger dan 30 km/hr of bepaalde luchtsnelheid.
volgens mij ligt het bij een foutief signaal of aansluiting.
-
portengen
- Geregistreerd lid
-
Hans 900
- Geregistreerd lid
-
vanheerewaarden
- Geregistreerd lid