Ik heb een saab 9-3 cabrio van 2002 geimporteerd vanuit belgie. Alles ok behalve het gebruikers boekje is engels en dat had ik graag in het nederlands gehad. Wil er ook wat voor betalen.
0622460663
Dank bij voorbaat,
diederik
gebruikers handleiding
-
Nick
- Donateur (2x)

-
misterfixet
- Geregistreerd lid
RAAR ,heb vandaag na een week wachten de dealer (zeeuw in hendrik ido ambacht) gebeld en die beweert er een hard hoofd in te hebben om ze te vinden. Heb dan maar gezegt dat ik er zelf wel achteraan zou gaan. Alvast bedankt voor de tip.TCSE schreef:even langs de dealer. Zijn nog gewoon bestelbaar. Ik was 11 euro (of iets in die grootte) kwijt.
-
misterfixet
- Geregistreerd lid
RAAR ,heb vandaag na een week wachten de dealer (zeeuw in hendrik ido ambacht) gebeld en die beweert er een hard hoofd in te hebben om ze te vinden. Heb dan maar gezegt dat ik er zelf wel achteraan zou gaan. Alvast bedankt voor de tip.TCSE schreef:even langs de dealer. Zijn nog gewoon bestelbaar. Ik was 11 euro (of iets in die grootte) kwijt.
-
misterfixet
- Geregistreerd lid
distributieriem of ketting ?
[quote="misterfixet"]Ik heb een saab 9-3 cabrio van 2002 geimporteerd vanuit belgie. Alles ok behalve het gebruikers boekje is engels en dat had ik graag in het nederlands gehad. Wil er ook wat voor betalen.
0622460663
Dank bij voorbaat,
diederik
Ps; heeft de 9-3 van 2002 een ketting of distributieriem? Ik denk ketting maar wil toch zekerheid.
0622460663
Dank bij voorbaat,
diederik
Ps; heeft de 9-3 van 2002 een ketting of distributieriem? Ik denk ketting maar wil toch zekerheid.
-
misterfixet
- Geregistreerd lid
distributieriem of ketting ?
[quote="misterfixet"]Ik heb een saab 9-3 cabrio van 2002 geimporteerd vanuit belgie. Alles ok behalve het gebruikers boekje is engels en dat had ik graag in het nederlands gehad. Wil er ook wat voor betalen.
0622460663
Dank bij voorbaat,
diederik
0622460663
Dank bij voorbaat,
diederik
-
misterfixet
- Geregistreerd lid
Distributieriem of ketting
Saab 9-3 van 2002. Ik denk dat het een ketting is maar ben niet zeker. Heb ook de dealer nog niet gecontacteert. Riem of ketting ?
diederik
diederik
-
Nick
- Donateur (2x)