gebruikers handleiding

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
misterfixet
Geregistreerd lid

gebruikers handleiding

Bericht door misterfixet » ma 01 feb, 2010 20:41

Ik heb een saab 9-3 cabrio van 2002 geimporteerd vanuit belgie. Alles ok behalve het gebruikers boekje is engels en dat had ik graag in het nederlands gehad. Wil er ook wat voor betalen.
0622460663
Dank bij voorbaat,
diederik

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » ma 01 feb, 2010 20:46

even langs de dealer. Zijn nog gewoon bestelbaar. Ik was 11 euro (of iets in die grootte) kwijt.

misterfixet
Geregistreerd lid

Bericht door misterfixet » ma 01 feb, 2010 20:56

TCSE schreef:even langs de dealer. Zijn nog gewoon bestelbaar. Ik was 11 euro (of iets in die grootte) kwijt.
RAAR ,heb vandaag na een week wachten de dealer (zeeuw in hendrik ido ambacht) gebeld en die beweert er een hard hoofd in te hebben om ze te vinden. Heb dan maar gezegt dat ik er zelf wel achteraan zou gaan. Alvast bedankt voor de tip.

misterfixet
Geregistreerd lid

Bericht door misterfixet » ma 01 feb, 2010 20:58

TCSE schreef:even langs de dealer. Zijn nog gewoon bestelbaar. Ik was 11 euro (of iets in die grootte) kwijt.
RAAR ,heb vandaag na een week wachten de dealer (zeeuw in hendrik ido ambacht) gebeld en die beweert er een hard hoofd in te hebben om ze te vinden. Heb dan maar gezegt dat ik er zelf wel achteraan zou gaan. Alvast bedankt voor de tip.

misterfixet
Geregistreerd lid

distributieriem of ketting ?

Bericht door misterfixet » ma 01 feb, 2010 21:07

[quote="misterfixet"]Ik heb een saab 9-3 cabrio van 2002 geimporteerd vanuit belgie. Alles ok behalve het gebruikers boekje is engels en dat had ik graag in het nederlands gehad. Wil er ook wat voor betalen.
0622460663
Dank bij voorbaat,
diederik
Ps; heeft de 9-3 van 2002 een ketting of distributieriem? Ik denk ketting maar wil toch zekerheid.

misterfixet
Geregistreerd lid

distributieriem of ketting ?

Bericht door misterfixet » ma 01 feb, 2010 21:08

[quote="misterfixet"]Ik heb een saab 9-3 cabrio van 2002 geimporteerd vanuit belgie. Alles ok behalve het gebruikers boekje is engels en dat had ik graag in het nederlands gehad. Wil er ook wat voor betalen.
0622460663
Dank bij voorbaat,
diederik
Ps; heeft de 9-3 van 2002 een ketting of distributieriem? Ik denk ketting maar wil toch zekerheid.

misterfixet
Geregistreerd lid

Distributieriem of ketting

Bericht door misterfixet » ma 01 feb, 2010 21:12

Saab 9-3 van 2002. Ik denk dat het een ketting is maar ben niet zeker. Heb ook de dealer nog niet gecontacteert. Riem of ketting ?
diederik

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » ma 01 feb, 2010 21:47

ketting.
Ik heb mijn boekje een klein jaar geleden gekocht, nog voor de "periekelen". Even bellen en je weet het inderdaad.

Plaats reactie