Fluitende 93 cabrio!!

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
misterfixet
Geregistreerd lid

Fluitende 93 cabrio!!

Bericht door misterfixet » za 13 mar, 2010 12:28

ja, ook ik zit met een fluitende 93 cabrio. Open heb ik nog niet gereden Maar afhankelijk van de wind begint het te fluiten bij 110km/h oplopend parralel aan de snelheid wanneer die ook oploopt. Heel vervelend dus ook ik zoek een oplossing. Mijn saab is van het bouwjaar 2002. :cry: :cry:

Sverige uppe!
Geregistreerd lid

Bericht door Sverige uppe! » za 13 mar, 2010 13:28

Afwateringsstrip aan de zijkant van de voorruit misschien?

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » zo 14 mar, 2010 13:32

En komt dat van linksvoor? Ik heb er ook een tijd last van gehad, maar het ging net zo snel weer voorbij als het kwam. Het kan het gevolg zijn van bladeren die ergens klem zijn komen te zitten. Dat heeft een fluitend geluid dat je echt niet zou verwachten...

karel koekjes
Geregistreerd lid

Bericht door karel koekjes » zo 14 mar, 2010 22:00

Het valt me bij mijn 9-3 op dat mijn zijraam wel eens fluit bij de aansluiting van het achter zijraam. Treedt op als het zijraam ohoog is gedaan op de snelweg.
Rubber van het achter zijraam wat invetten met siliconen werkt ok,want dan wordt het raam beter dicht geleid door het gladde rubber.

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » ma 15 mar, 2010 16:48

ik zou stap-voor-stap beginnen met intapen van rubbers. Houdt het gefluit op, dan weet je van welke rubbers het komt, en kan je met de desbetreffende rubbers aan de gang.

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » ma 15 mar, 2010 17:25

gevalletje turbo powerrrrrr :twisted: :lol: :wink: :roll:

Plaats reactie