Vorig jaar Cabrio gekocht

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
GoGo
Geregistreerd lid

Vorig jaar Cabrio gekocht

Bericht door GoGo » di 16 mar, 2010 23:07

Nu eindelijk de foto's. De velgen heb ik reeds vervangen voor 17 inch Aero velgen '98. En de oranje kapjes van de knipperlichten zijn vervangen voor smoked.

Afbeelding
Afbeelding

Binnenkort als de zon er weer is komen er nieuwe foto's.

tweemeter
Donateur
Donateur

Bericht door tweemeter » di 16 mar, 2010 23:30

Mooi hoor, morgen schijnt de zon te schijnen. Kan de kap er weer af en foto's maken maar 8) .

Anders D
Geregistreerd lid

Bericht door Anders D » wo 17 mar, 2010 21:18

Mooie bak hoor, 17 inch staan een Caab sowieso goed maar originele Saabs zijn inderdaad leuker!

tweemeter
Donateur
Donateur

Bericht door tweemeter » vr 19 mar, 2010 23:00

Waar blijven die nieuwe foto's, zonder die foute sjonnie velgen ;-).

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » vr 19 mar, 2010 23:11

tweemeter schreef:Waar blijven die nieuwe foto's, zonder die foute sjonnie velgen ;-).
Geen Saab, maar zo sjonnie vind ik ze niet. Na ja "Degustibus non espitandum" :-)

tweemeter
Donateur
Donateur

Bericht door tweemeter » vr 19 mar, 2010 23:45

Ze zijn te koop, als je ze mooi vindt (er is een verschil tussen niet Sjonnie vinden en mooi vinden) Zitten nog goede banden om.

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » vr 19 mar, 2010 23:52

Arbilen schreef:
tweemeter schreef:Waar blijven die nieuwe foto's, zonder die foute sjonnie velgen ;-).
Geen Saab, maar zo sjonnie vind ik ze niet. Na ja "Degustibus non espitandum" :-)
I.d.d. De gustibus non est disputandum (opgezocht 8) ) Zijn toch echt wel velgen die je op de eerste de beste Astra ziet (denk dat sjonnie zo bedoelt wordt :wink: )

Ik zou inderdaad de velgen vervangen door mooie Saab versies, bv de three spokedouble, (alu 36) ofzo en daarbij het uitlaat eindstuk vervangen..

Mooie bak verder hoor!

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » vr 19 mar, 2010 23:58

Psychotic schreef:
Arbilen schreef: Geen Saab, maar zo sjonnie vind ik ze niet. Na ja "Degustibus non espitandum" :-)
I.d.d. De gustibus non est disputandum (opgezocht 8) ) !
Je mag door voor de koelkast :-) Zo'n Latijnse uitspraak die je wel in uitgesproken woord kent, maar niet in schrijfwijze. M'n vader zei altijd "als je moeilijke woorden kent, moet je ze ook gebruiken. Dan lijk je slimmer"

Maar over smaak is hier inderdaad al heel veel gezegd. Gaan we ook niet over twisten, ben je gek zeg.

tweemeter
Donateur
Donateur

Bericht door tweemeter » za 20 mar, 2010 0:03

Die velgen zijn ook gelijk na aankoop vervangen, weet ik uit betrouwbare bron en de openingspost :wink: .

Maar daar wil nu wel foto's van zien hier op het forum, staat echt een stuk beter 8) .

GoGo
Geregistreerd lid

Bericht door GoGo » za 20 mar, 2010 8:05

Het regend nu, als de zon weer schijnt, dan ga ik de nieuwe foto's maken.

De velgen heb ik dezelfde er nog afgehaald en vervangen voor de Aero velgen van de 9-5 uit '98.

De "orginele Rinspeed"velgen zijninderdaad te koop

Ik zit net te denken de wintervelgen 10 spaaks zitten er nu nog onder, Ook mooi maar de Aero's vindt ik net wat mooier. Zie ook mijn tag hiernaast van mijn 9-5

Plaats reactie