windscherm voor cabrio
-
j.g.palm
- Geregistreerd lid
windscherm voor cabrio
kan iemand mij adviseren over over de aanschaf van een windscherm voor een saab 9.3 cabrio van 2005
De orginele van saab die 450 euro kosten en in de kofferbak passen of de imitatie van 250 euro.Vraag is wat heeft voorkeur en waar zijn ze het voordeligst aav te schaffen
De orginele van saab die 450 euro kosten en in de kofferbak passen of de imitatie van 250 euro.Vraag is wat heeft voorkeur en waar zijn ze het voordeligst aav te schaffen
-
*Annelies*
- Geregistreerd lid
-
Ferrydijkstra
- Geregistreerd lid
-
christiaanjanssen
- Geregistreerd lid
Re: windscherm voor cabrio
Ik heb een transparant windscherm van Cabriodesign.nl Makkelijk te monteren, valt niet echt op, goede afscherming van de ruimte die ontstaat op de achterbank.
Zie www.cabriodesign.nl
Christiaan
Zie www.cabriodesign.nl
Christiaan
-
kojak58
- Geregistreerd lid
Hallo,
heb er 1tje liggen voor uw model , 250 euro mag hij weg (opgestuurd naar u thuis inbegrepen)
heb er 1tje liggen voor uw model , 250 euro mag hij weg (opgestuurd naar u thuis inbegrepen)
-
j.g.palm
- Geregistreerd lid
Bedankt voor het aanbod maar inmiddels heb ik er een op de kop kunnen tikken.
groet just palm
groet just palm
-
kojak58
- Geregistreerd lid
oké , toch nog bedankt om te reageren ,
mvg.,
mvg.,
-
marcel-spoelder
- Geregistreerd lid
Ik zoek een windscherm voor Saab 9.3 model 2002.
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Marcel, zie marktplaats. Staat er nu 1tje voor slechts 100 euro, maar die is volgens mij met schroefdingetjes ipv klikdingetjes. Klik is makkelijker
-
bart1963
- Geregistreerd lid
€100, voor een beschadigd scherm is erg veel.
Afgelopen week voor € 75,- een zo goed als nieuw scherm gekocht, heeft wel 3mnd. geduurd
voordat ik een goede gebruikte tegenkwam, dus idd Marktplaats e.d. in de gaten houden.
Succes.
PS mijn is geschroefd en is idd omslachtiger(maar goedkoper)
Afgelopen week voor € 75,- een zo goed als nieuw scherm gekocht, heeft wel 3mnd. geduurd
voordat ik een goede gebruikte tegenkwam, dus idd Marktplaats e.d. in de gaten houden.
Succes.
PS mijn is geschroefd en is idd omslachtiger(maar goedkoper)