Vrienden,
Wie ken mij op weg helpen om mijn Iphone aan de installatie van de Saab cabrio 900 uit 1995 te koppelen.
Hoe koppel ik mijn Iphone in een CAAB 900
-
inactief
- Geregistreerd lid
Re: Hoe koppel ik mijn Iphone in een CAAB 900
Ik heb 'm op een parrot MKI hangen, werkt best goed.
-
Bezemwagen
- Geregistreerd lid
Of zoek eens naar een Dension Ice Link.
Dat is een FM modulator via een antennedraadje. Heb ik in mijn Espace en ben er tevreden over. Je hebt dan ook direct een oplaadpunt.
Wel ff belangrijk om te melden dat dit alleen muziek betreft, niet de telefoonsignalen. Dan moet je inderdaad de Parrot nemen zoals boven door Gijs vermeld.
Er is ook een topic over een stereo boomm oid. Dat werkt als een Icelink maar via de hoofdtelefoon uitgang. Veel voordeliger maar ik denk dat het geen oplaadpunt is en dat je met een bos touw blijft zitten om het allemaal aan te sluiten.
Succes.
Martin
Dat is een FM modulator via een antennedraadje. Heb ik in mijn Espace en ben er tevreden over. Je hebt dan ook direct een oplaadpunt.
Wel ff belangrijk om te melden dat dit alleen muziek betreft, niet de telefoonsignalen. Dan moet je inderdaad de Parrot nemen zoals boven door Gijs vermeld.
Er is ook een topic over een stereo boomm oid. Dat werkt als een Icelink maar via de hoofdtelefoon uitgang. Veel voordeliger maar ik denk dat het geen oplaadpunt is en dat je met een bos touw blijft zitten om het allemaal aan te sluiten.
Succes.
Martin
-
pikker
- Geregistreerd lid
Saab vrienden bedank voor de reacties. Ik ga voor de parror MK1 9000 las dat dit een speciale versie voor muziek is.
Dit omdat ik beide functies gekoppeld wil hebben.
Groetjes, Hasan
Dit omdat ik beide functies gekoppeld wil hebben.
Groetjes, Hasan