Speakers achter vervangen 900ng cabrio
-
yazzdian
- Geregistreerd lid
Speakers achter vervangen 900ng cabrio
Ik wil mijn achterspeakers vervangen, zijpaneel achterbank voor betere, heeft iemand dit eerder gedaan en welke kwaliteitspeaker heb je dan geplaatst ivm pasvorm.
thanks marco
thanks marco
-
sander69
- Donateur (2x)

Re: Speakers achter vervangen 900ng cabrio
[]Ik ga dit topic op de voet volgen; ook ik loop al een tijdje met die plannen namelijk
-
yazzdian
- Geregistreerd lid
nu dan maar hopen dat iemand dit eerder heeft gedaan
-
Nick
- Donateur (2x)

marco;
hier staan de beschrijvingen hoe het paneel los te maken viewtopic.php?f=37&t=76161" onclick="window.open(this.href);return false;
gr Nick
hier staan de beschrijvingen hoe het paneel los te maken viewtopic.php?f=37&t=76161" onclick="window.open(this.href);return false;
gr Nick
-
yazzdian
- Geregistreerd lid
Bedankt Nick, verkijk me toch weer ff wat er aan handeling gedaan moet worden, heb jij je audio aangepast?
-
Nick
- Donateur (2x)

nog niet, staat nog steeds op de lijst. Heb je As3? Dus met versterker en boxen in de voordeuren?
Voor de 9-3 zitten er 4 ohm in de voordeuren en 6,5 inch 2 ohm achter, weet niet of dit in de 900 net zo is.
Voor de 9-3 zitten er 4 ohm in de voordeuren en 6,5 inch 2 ohm achter, weet niet of dit in de 900 net zo is.
-
inactief
- Geregistreerd lid
GrIJnS heeft een upgrade klaar liggen, moet alleen nog knutseltijd zoeken...
Foto's en details volgen tzt
Gr
Foto's en details volgen tzt
Gr
-
Nick
- Donateur (2x)

is het misschien een ideetje om het met z'n drieen te doen een weekend binnenkort?
-
yazzdian
- Geregistreerd lid
Ik vind het prima, wil wel weten wat ik moet kopen, of ik een versterker heb weet ik niet, heb wel speakers in de voordeuren en dashboard