Komende zondag vindt er de jaarlijkse Heartdrive plaats. Een toertocht exclusief voor hartpatientjes en hun familie en alleen maar in Saab Cabrio's.
Er worden nog een paar auto's gezocht voor dit unieke evenement, dus meld je snel aan. Een paar uurtjes genieten van je Saab en kinderen een heerlijke middag bezorgen.
Zie http://www.heartdrive.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Christiaan Janssen
Doe 13 juni 2010 hartpatientjes een groot plezier
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Doe 13 juni 2010 hartpatientjes een groot plezier
Zie (bijvoorbeeld) ook: viewtopic.php?f=37&t=71477&p=936195&hilit=" onclick="window.open(this.href);return false; . 
-
inactief
- Geregistreerd lid
Sorry, ik heb dan al wat anders te doen!
Alle gekheid op een stokje, gewoon komen inderdaad, superleuke dag!
Alle gekheid op een stokje, gewoon komen inderdaad, superleuke dag!
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Vergeet de familieleden niet !!christiaanjanssen schreef:.. en kinderen een heerlijke middag bezorgen.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Wat een leuk initiatief Christiaan! Het is voor mij echt iets te kort dag, zou de boel om moeten gooien om mee te rijden. Ik moet me misschien maar aanmelden voor noodgevallen dat ze echt niet meer mensen kunnen krijgen om mee te rijden.
Besef me wel hoe leuk het voor kinderen is om mee te rijden in jouw RHD cabrio. (is ie weer helemaal oke dan?) Alsof ze zelf achter het stuur zitten
Dat was indertijd ook mijn visioen toen ik ook zelf een RHD cabrio wilde kopen en dan mijn blinde dochter links naast me te hebben.
Maar nomaals, mijn complimenten voor het initiatief!
Besef me wel hoe leuk het voor kinderen is om mee te rijden in jouw RHD cabrio. (is ie weer helemaal oke dan?) Alsof ze zelf achter het stuur zitten
Maar nomaals, mijn complimenten voor het initiatief!
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Tip: neem een paar stevige kussens mee, van je tuinstoelen of tuinbank oid. De kids zijn vaak nog zo klein dat ze weinig van de omgeving zien, ook al zitten sommigen (toch) voorin.
-
93paul
- Geregistreerd lid
Perfect dagje gehad. Prima organisatie, leuke route, leuke locaties en leuke mensen !
Volgend jaar (12 Juni 2011 heb ik begrepen) zeker weer !
Paul
Volgend jaar (12 Juni 2011 heb ik begrepen) zeker weer !
Paul