Cabrio weer?!
-
Hans 900
- Geregistreerd lid
Cabrio weer?!
Gisteren heerlijk wezen uitwaaien. Zonnetje en vrieskou blijft toch een gouden combinatie. 
-
George Michael
- Geregistreerd lid
Re: Cabrio weer?!
Ha, Ha, ik ook. Mensen op de weg verklaarden mij waarschijnlijk voor gek. Maar zij kennen dan een Saab Cabrio dan ook niet. Uitstekende verwarming en stoelverwarming! Ik had het niet koud!
Soms ze je mensen in auto's voorbij komen met handschoenen en mutsen op, in de auto! Ik in mijn cabrio zonder muts en handschoenen en de kap open, maar wel met warme billen
Soms ze je mensen in auto's voorbij komen met handschoenen en mutsen op, in de auto! Ik in mijn cabrio zonder muts en handschoenen en de kap open, maar wel met warme billen
-
Hans 900
- Geregistreerd lid
Inderdaad, heel wat vreemde blikken gezien.
Helaas heeft de mijne geen stoelverwarming, dus dan maar wel een muts op.
Helaas heeft de mijne geen stoelverwarming, dus dan maar wel een muts op.
-
Nick
- Donateur (2x)

deze twitteraar is ook wel grappig; http://twitter.com/#!/cabrioweer" onclick="window.open(this.href);return false;
-
George Michael
- Geregistreerd lid
Zijn er eigenlijk temperaturen waarbij de kap niet open mag? Ik denk aan bijvoorbeeld -1 met blauwe lucht. Heeft dat nadelen voor het stofje? Deze is bij koud weer wat stugger.
Dan gaat bij mij wel de verwarming op maximaal en de stroelverwarming aan.
Dan gaat bij mij wel de verwarming op maximaal en de stroelverwarming aan.
-
Hans 900
- Geregistreerd lid
Afgelopen zondag een paar uur de zon op zwarte kap, hierdoor was deze droog en ontdooid. Dus dan kan je 'm opengooien.
NB zondag was het echt wel kouder dan +6, temperatuur op display was -4, maar geen probleem met openen.
NB zondag was het echt wel kouder dan +6, temperatuur op display was -4, maar geen probleem met openen.
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Staat me iets van bij dat SAAB die 6 graden aanhoudt als minimale advies temperatuur. Binnenstallers hebben sowieso geen probleem lijkt me. Begrijp me niet verkeerd trouwens: niets leuker om met de kap open in een besneeuwd landschap te rijden. Bovendien maakte SAAB vorig jaar toch ook reclame voor de cabrio met winterpakket en een plaatje in de sneeuw?
-
Maus71
- Donateur (3x)

Voor een Classic geldt niet beneden de 2 graden, dit staat in mijn originele boekje uit 86 
-
koen1984
- Geregistreerd lid
uiteraad dak naar beneden
stoelverwarming en kachel vol aan.
heerlijk.
idd heel leuk al die mensen wie je tegen komt en je aankijken of je gek bent
alleen bij hoge snelheden is het wel wat fris, je moet er wat voor over hebben haha

stoelverwarming en kachel vol aan.
heerlijk.
idd heel leuk al die mensen wie je tegen komt en je aankijken of je gek bent
alleen bij hoge snelheden is het wel wat fris, je moet er wat voor over hebben haha
-
Weijers
- Geregistreerd lid
@Hans 900: "Helaas heeft de mijne geen stoelverwarming, dus dan maar wel een muts op."
Krijg jij warme billen van een muts?

Krijg jij warme billen van een muts?
-
Hans 900
- Geregistreerd lid
scherp!Krijg jij warme billen van een muts?
Nee dat niet, maar dan koel je wat minder snel af.
-
George Michael
- Geregistreerd lid
Vanochtend was het weer cabrioweer. Heerlihk over de dijk door sneeuw en kap lekker open. Wel viel mij op dat de kap langzamer dan normaal open en dicht ging. Temperatuur?