Dolpin Grey
-
WimT
- Geregistreerd lid
Dolpin Grey
Ik heb 'm al wat jaren maar volgen mij stond deze er nog niet bij, mijn dolphin grey 9.3 aero cabrio april 2003 model.
Mijn dak wordt minder en ik vraag me af welke kleur ik neem als ik het dank vernieuw. Denk aan muis-grijs of sahara-bruin
Mijn dak wordt minder en ik vraag me af welke kleur ik neem als ik het dank vernieuw. Denk aan muis-grijs of sahara-bruin
-
ecke
- Geregistreerd lid
Re: Dolpin Grey
Een vorig model dolphin grey aero cabrio? Een van mijn droomauto's! Zeer exclusief! Ik zou de kap zwart houden, heb je een foto?
Willem
Willem
-
seppe666
- Geregistreerd lid
Damn! dacht dat ik de enige was met Dolphin GreyWimT schreef:Ik heb 'm al wat jaren maar volgen mij stond deze er nog niet bij, mijn dolphin grey 9.3 aero cabrio april 2003 model.
-
WimT
- Geregistreerd lid
Ja, ik heb wel een foto maar krijg m niet ge-upload.
Hij is met een blauwe kap uitgevoerd, een volgende wordt niet zwart of bruin maar mogelijk antraciet grijs of net een slag lichter.
In ieder geval donkerder dan de lakkleur.
Overigens raakte ik onlangs rechtsvoor het kapje voor de kriksteun kwijt, dit zit onderaan de skirt.
kosten: 79 euro plastic klepje + 15 euro voor een spuitbus.
Hij is met een blauwe kap uitgevoerd, een volgende wordt niet zwart of bruin maar mogelijk antraciet grijs of net een slag lichter.
In ieder geval donkerder dan de lakkleur.
Overigens raakte ik onlangs rechtsvoor het kapje voor de kriksteun kwijt, dit zit onderaan de skirt.
kosten: 79 euro plastic klepje + 15 euro voor een spuitbus.
-
WimT
- Geregistreerd lid
Jawel, ten overvloedde, ik kan uploaden, finally! Zojuist ook ergens anders gepost.ecke schreef:Een vorig model dolphin grey aero cabrio? Een van mijn droomauto's! Zeer exclusief! Ik zou de kap zwart houden, heb je een foto?
Willem
-
Barboer
- Donateur (6x)

Dat ziet er fraai uit zeg! Ben van mening dat een blauwe kap wel het best er bij past.
Met bruin moet je uitkijken, kan goed uitpakken maar ook een miskleur zijn.
Met bruin moet je uitkijken, kan goed uitpakken maar ook een miskleur zijn.
-
Maus71
- Donateur (3x)

Nu ik de foto zie denk ik toch zwart, de auto is grijzer dan ik dacht, mooie kleur!
-
Henk-Jan
- Donateur

Best gevaarlijke gok van €2000 ja. Misschien is lichtgrijs wat? Lijkt mij wat minder smaakgevoelig dan blauw, maar toch iets interessanter dan zwart.Barboer schreef:Met bruin moet je uitkijken, kan goed uitpakken maar ook een miskleur zijn.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Daar wordt 't allemaal zo ontzettend grijs van lijkt mij. Zou mijn keus niet zijn.
Misschien Anthraciet, dus een donkergrijze tint.
Misschien Anthraciet, dus een donkergrijze tint.
-
shearwater
- In memoriam †
Misschien even wat gaan fotoshoppen met verschillende dakkleuren? Deze auto verdient de best passende dakkleur.
-
Injectie
- Moderator
heb je de auto zelf in deze kleur laten spuiten? Dit vraag ik vanwege de meegespoten strips en bumpervlakken. Ik was me er niet van bewust dat er 1e generatie 9-3's in deze kleur zijn geleverd namelijk.
-
ecke
- Geregistreerd lid
Ze zijn het laatste jaar in deze kleur geleverd!
Willem
Willem