Saab
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Mijn eerste Saab Cabrio
Van harte gefeliciteerd met de aanschaf en nog vele fijne en veilige
toegewesnt met dit leuke exemplaar!! 
-
Nine
- Geregistreerd lid
Ziet er mooi uit. Hele nette kleur voor een classic 900 Cabrio. Gefeliciteerd!! 
-
mark123
- Geregistreerd lid
koopje zeg voor dat geld! Gefeliciteerd ermee!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Gefeliciteerd turbopilot, welkom bij de club van dakloze Saabrijders
(leuke samentrekking)
Dat zoemende zwarte dingetje hebben alle late 900's, volgens mij is dat iets van de pomp/accumulator oid van het ABS systeem. Je hoort het alleen enkele seconden voor het starten, of bedoel je dat niet?
Dit is idd Le Mans blauw, dezelfde kleur als de forty. Over je vraag in het andere topic, dit zijn 5,5J velgen dus niet de brede (imho minder mooie op een 900) variant.
Dat zoemende zwarte dingetje hebben alle late 900's, volgens mij is dat iets van de pomp/accumulator oid van het ABS systeem. Je hoort het alleen enkele seconden voor het starten, of bedoel je dat niet?
Dit is idd Le Mans blauw, dezelfde kleur als de forty. Over je vraag in het andere topic, dit zijn 5,5J velgen dus niet de brede (imho minder mooie op een 900) variant.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Gfeliciteerd,
Ik hoop dat je er van geniet. Met een Caab ligt het altijd aan het weer als het tegenzit, want aan de auto kan het niet liggen.
Ik was donderdag net te laat, anders had ik caab3 op m'n lijst er bij gezet, want zo eentje zoek ik...
Dus als er nog iemand ergens een mooie ziet staan, mij mag je schoppen (virtueel dan)
Groet
Ik hoop dat je er van geniet. Met een Caab ligt het altijd aan het weer als het tegenzit, want aan de auto kan het niet liggen.
Ik was donderdag net te laat, anders had ik caab3 op m'n lijst er bij gezet, want zo eentje zoek ik...
Dus als er nog iemand ergens een mooie ziet staan, mij mag je schoppen (virtueel dan)
Groet
-
Bezemwagen
- Geregistreerd lid
Heb je deze gezien op het forum?Marius0404 schreef:Gfeliciteerd,
Groet
viewtopic.php?f=85&t=94009" onclick="window.open(this.href);return false;
succes.
Martin
-
Marius0404
- Donateur (7x)

yep, maar ik wil zo eentje in het blauw met blauwe kap en nog een FPT ook, volgens een ander forumlid is m'n grijze stijlcaab nog minder zeldzaamHeb je deze gezien op het forum?
we zoeken nog even verder, maar deze had niet onaardig geweest, want ombouw van L naar FPT is prima te (laten) doen.
we jagen verder... maar langzaam
groet
Marius
-
Sapphire
- Donateur (7x)

originele turbo S cabrio's zijn idd dungezaaid, zou me verbazen als er meer dan 25 waren geleverd in NL. Natuurlijk rijden er wel genoeg importjes rond of projecten die alleen de Turbo S badge hebben maar het niet origineel zijn (een naar turbo S specs omgebouwde S is nog steeds geen originele turbo S).
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Gefeliceteerd blauwe broeder! Mooi ding hoor 
-
AlbertR
- Donateur (2x)

Prachtig en zeker in deze kleur combinatie
gefeliciteerd
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bumperhoes is uit een stuk. Daaronder zit een los rooster en daar onder weer een losse lip.turbopilot schreef:...
vraagje weet iemand zo of de bovenste bumperhoes een los deel is t.o.v het onderste spoilerdeel?
het onderste deel en het zij gedeelte lijkt mij nog heel, het bovenste deel heeft een paaltjes afdruk en mist een chroom strip.
volgens mij kan ik beter de hoes vervangen
Is nog nieuw verkrijgbaar en strippies ook.
Zie: http://rendcarparts.nl/webshop/saab_99_ ... p_pageID=1