Wasstraat, wie doet dat wel eens?
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Hoi rbs
inderdaad niet aan te bevelen om met je Cabrio door de wasstraat te gaan.
Er zijn echter uitzonderingen, sommige wastraten hebben een speciaal programma waardoor de bovenste rol niet op je kap terechtkomt.
Zelf ga ik altijd naar Tilburg, naar onze medeforummer wasman.
afhankelijk van je woonplaats een optie, maar ik verwacht dat er meer wastraten deze service kunnen bieden.
Succes,
Sabriolet
inderdaad niet aan te bevelen om met je Cabrio door de wasstraat te gaan.
Er zijn echter uitzonderingen, sommige wastraten hebben een speciaal programma waardoor de bovenste rol niet op je kap terechtkomt.
Zelf ga ik altijd naar Tilburg, naar onze medeforummer wasman.
afhankelijk van je woonplaats een optie, maar ik verwacht dat er meer wastraten deze service kunnen bieden.
Succes,
Sabriolet
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
-
*Annelies*
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
je kan je auto wel afspuiten bij een wasbox. Als je dak vies ziet (mosgroen, bleke uitslag e.d.) kun je namelijk prima zelf aan de slag met een oplossing van groene zeep in lauwwarm water. Gebruik geen bijtende schoonmaakmiddelen of zogenaamde cabrio-cleaners. Gewoon groene zeep does-the-tric.
Niet te hard borstelen, beter even laten inweken.
Het gebruik van impregnerende middelen wordt overigens afgeraden. Oftewel; het zoveelste marketing-trucje om geld te verdienen op de onwetende consument. Je dak zal door die middelen sneller verouderen.
Niet te hard borstelen, beter even laten inweken.
Het gebruik van impregnerende middelen wordt overigens afgeraden. Oftewel; het zoveelste marketing-trucje om geld te verdienen op de onwetende consument. Je dak zal door die middelen sneller verouderen.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
de aanbieder van het spul zal natuurlijk beweren dat je niet zonder kan, en dat het onmisbaar is. Het tel-sell idee 
Een bedrijf dat in kappen doet is echter een andere mening toebedeeld, en daar vertrouw ik meer op. Hij heeft namelijk geen baat bij de verkoop van middelen en zie ik zodoende wat meer als onafhankelijk expert.
Probeer het ook eens met een scheutje schoonmaakazijn in het water? Misschien dat 'ie er dan beter uit komt te zien? Het moet mogelijk zijn de oorspronkelijke kleur te krijgen.
Mijn Suzuki Samurai was 8 jaar oud toen ik die kocht van 1e eigenaar. Mevrouw reinigde twee-wekelijks de cabriokap met een sopje van groene zeep. De kap was na 8 jaar nog als nieuw.
Een bedrijf dat in kappen doet is echter een andere mening toebedeeld, en daar vertrouw ik meer op. Hij heeft namelijk geen baat bij de verkoop van middelen en zie ik zodoende wat meer als onafhankelijk expert.
Probeer het ook eens met een scheutje schoonmaakazijn in het water? Misschien dat 'ie er dan beter uit komt te zien? Het moet mogelijk zijn de oorspronkelijke kleur te krijgen.
Mijn Suzuki Samurai was 8 jaar oud toen ik die kocht van 1e eigenaar. Mevrouw reinigde twee-wekelijks de cabriokap met een sopje van groene zeep. De kap was na 8 jaar nog als nieuw.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
-
inactief
- Geregistreerd lid
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
ANAC zit in
Antwerpen, Arnhem, Breda, Brussel, Eindhoven, Nieuwegein, Nijmegen, Rijswijk en 's Hertogenbosch
http://www.anaccarwash.com/
Antwerpen, Arnhem, Breda, Brussel, Eindhoven, Nieuwegein, Nijmegen, Rijswijk en 's Hertogenbosch
http://www.anaccarwash.com/
-
Arbilen
- Geregistreerd lid