Pagina 1 van 1
Gezocht: grill voor 9-3 Cabrio '99
Geplaatst: do 24 mar, 2011 22:33
door Red lady
Beste allen,
De grill van de '99 9-3 2.0T cabrio van mijn ouders is niet zo mooi meer (zie opbolling rechts (foto links) van het midden).
Ze zijn dus op zoek naar een nieuwe.
Heeft iemand hier er nog eentje liggen en/of goede tips?
Thanks alvast voor reacties!
Groetjes Red Lady
P.s. Als iemand interesse heeft in deze... stuur maar berichtje.
Re: Gezocht: grill voor 9-3 Cabrio '99
Geplaatst: do 24 mar, 2011 23:13
door sander69
Kijk regelmatig bij te koop aangeboden.. Ze komen daar vast weleens voorbij
Re: Gezocht: grill voor 9-3 Cabrio '99
Geplaatst: do 24 mar, 2011 23:19
door carlsson
Is dubbel geplaatst topic, zie elders bij de 900NG/9-3

Re: Gezocht: grill voor 9-3 Cabrio '99
Geplaatst: do 24 mar, 2011 23:31
door Red lady
carlsson schreef:Is dubbel geplaatst topic, zie elders bij de 900NG/9-3

Sorry wist eigenlijk niet precies ofde caabjes ook gewoon t.a.v. dit soort berichten bij de 9-3's mogen of dat dat specifiek in cabrio forum moet.. vandaar... maar wat mij betreft ook prima als ie alleen in 1 van de 2 blijft staan.
Re: Gezocht: grill voor 9-3 Cabrio '99
Geplaatst: vr 25 mar, 2011 0:07
door Edwin mtb
Ik heb nog wel een grille liggen.
Re: Gezocht: grill voor 9-3 Cabrio '99
Geplaatst: vr 25 mar, 2011 0:23
door Red lady
Edwin mtb schreef:Ik heb nog wel een grille liggen.
Hé Edwin,
Ik heb je PB gelezen en het doorgegeven aan mijn ouders... eens ff horen wat nou precies hun plan is.
Wat zou verzenden binnen NL kosten?
Re: Gezocht: grill voor 9-3 Cabrio '99
Geplaatst: vr 25 mar, 2011 8:38
door Edwin mtb
Verzenden binnen NL is €6,75