Gezocht afdekkap voor afneembare trekhaak

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Casper93
Geregistreerd lid

Gezocht afdekkap voor afneembare trekhaak

Bericht door Casper93 » za 26 mar, 2011 22:24

Beste forum leden, enkele maanden geleden is mijn 2001 93 cabrio van achter aangereden. De schade is ondertussen hersteld alleen mis ik nog een zwart plastic afdekkap voor de afneembare trekhaak. Het schadebedrijf kan niet aan een dergelijke kap komen. Blijkbaar was het in 2001 een accessoire en is deze niet meer leverbaar. Kan iemand mij aan deze kap helpen. Het betreft een hardplastic kap met een ronde hals die over de ijzeren buis van de trekhaak geschoven wordt. Alvast bedankt, Casper

ivo 71
In memoriam †

Re: Gezocht afdekkap voor afneembare trekhaak

Bericht door ivo 71 » zo 27 mar, 2011 2:18

Mwah...voor mijn 9000 uit 1996 kon ik zo'n kap 1 of 1,5 jaar geleden nog gewoon nieuw bestellen via de dealer, Harteveld in Delft in dit geval. Al zelf bij een dealer geinformerd? De mijne kostte ergens in de 20 euro, geloof ik. Stinkend duur eigenlijk voor een stukje hard grijs plastic maar ja..., je rijdt Saab of niet, hè?

Ivo

Casper93
Geregistreerd lid

Bericht door Casper93 » zo 27 mar, 2011 9:48

Tja, bij een eerder ongeluk ook zo'n anderhalf jaar geleden was het ook geen probleem. Nu lukt het niet via de dealer, vandaar dat ik het zo maar probeer.

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » zo 27 mar, 2011 18:44

Casper93 schreef:Tja, bij een eerder ongeluk ook zo'n anderhalf jaar geleden was het ook geen probleem. Nu lukt het niet via de dealer, vandaar dat ik het zo maar probeer.
Paar andere dealers bellen? Of anders in België? Je weet het nooit, soms vangt een koe wel een haas.

Ivo

jepserr
Geregistreerd lid

Bericht door jepserr » di 29 mar, 2011 18:35

heb er ook ooit 1ntje gekocht bij de dealer. voor heel weinig, weet niet hoe dat nu is natuurlijk maar ik zou zeker eventjes een belletje wagen.

Steggink
Geregistreerd lid

Bericht door Steggink » di 29 mar, 2011 23:32

De Saabdealer in Hengelo had 'm gewoon voorradig toen ik 'm 2 maanden geleden kocht. dus op naar de dealer.
Succes.

Plaats reactie