Saab Parking Assistance

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
rupke6819
Geregistreerd lid

Saab Parking Assistance

Bericht door rupke6819 » zo 17 apr, 2011 21:35

Heeft er iemand ervaring met het (door een saab dealer) laten inbouwen van een Saab Parking Assistance? Hoe zijn de ervaringen en wat zijn de kosten ongeveer? Kan iemand me daar iets over vertellen. Heb overigens een cabrio 2.0 t vector uit 2004.

carlsson
Geregistreerd lid

Re: Saab Parking Assistance

Bericht door carlsson » zo 17 apr, 2011 21:41

Inbouw standaard Saab Parking Systeem bij mijn cabrio kostte 650 euro inclusief b.t.w. :oops:

Bij de Saab-dealer, uiteraard is de oplossing van Shearwater goedkoper, dan nog naar de dealer om e.e.a. via de TECH2 aan te melden.

rupke6819
Geregistreerd lid

Bericht door rupke6819 » zo 17 apr, 2011 21:45

En kun je me laten weten wanneer je dat hebt laten doen en waar?

Dank alvast.

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » zo 17 apr, 2011 21:47

Heb dit net zelf ingebouwd in mijn cabrio. Moet het nog laten aanmelden met Tech2, maar het inbouwen is goed zelf te doen. De inbouwinstructie is duidelijk en eenduidig en het inbouwen zelf is een kwestie van bumper eraf, sensoren installeren, draadjes op de juiste plaats in stekkertje steken, de boel weer in elkaar zetten en klaar.

Hans9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Hans9-5 » ma 25 apr, 2011 15:54

Ik bezoek deze sectie van het forum bijna nooit, eenvoudig omdat ik dan een kwijldoekje nodig heb.

Ik heb een raad voor topic starter; kijk eens op parkeersensoren.nl, die dingen zijn echt makkelijk zelf in te bouwen en je hebt geen last met TECH2 en andere dingen. In de Estate (en 4 andere wagens) heb ik ze zelf ingebouwd, gewoon de plastiek strip eraf en de gaten zaten gereed, zowel voor als achter. Anders even meten bij een wagen die ze wel heeft voor de juiste positie van de gaten voor de sensor. Geen display nemen, gewoon het piepertje ergens onderaan het dashbord wegmoffelen.

Als je meer inlichtingen wil, PM of mail me maar

Plaats reactie