Vector

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Erry
Geregistreerd lid

Vector

Bericht door Erry » vr 22 apr, 2011 19:32

Hallo,
ik heb een Saab 9,3 Vector cabrio uit 2005.
Wie kan mij vertellen waarin de Vector uitvoering zich onderscheidt van een niet Vector uitvoering?
Dank voor de reactie.
Erry

shearwater
In memoriam †

Re: Vector

Bericht door shearwater » vr 22 apr, 2011 22:05

De cabrio is in drie uitvoeringen geleverd in NL: de Linear (basisuitvoering), Vector (enigszins sportief/luxe) en de Aero (meest luxe en sportief). De Vector heeft bumpers volledig in kleur, Linear heeft de skirts in matzwart. Motoren 1.8t (150Pk), 2.0t (175 Pk) op Linear en Vector.
De Aero heeft standaard 2.0 T motor (210Pk), de Aero skirts en spoilers (aerodynamisch gewelfd) rondom, kofferbakspoiler en zichtbare eindpijp(en, v.a. 2005) en sportchassis (1cm verlaagd en stugger). My 2006: eind 2005 V6 en dubbele uitlaat).
Vector en Aero 17 inch wielen, Linear 16 inch. Qua interieur betreffen de verschillen vooral de alu accenten op stuur pookomlijsting op Vector en Aero, Beide hebben ook een sportstuur. Linear heeft standaard ook deels stoffen bekleding op de stoelen, Vector en Aero leer, al dan niet two tone. Optioneel waren er bij aankoop nog wel wat andere verschillen mogelijk, maar dit is het in grote lijnen.

Erry
Geregistreerd lid

Re: Vector

Bericht door Erry » zo 24 apr, 2011 22:34

Super bedankt, nu ben ik wel wat wijzer; ik heb deze info niet eerder kunnen vinden.

Plaats reactie