Parrot Mki 9200
-
Anne Marie
- Geregistreerd lid
Parrot Mki 9200
Ik heb een Parrot mki 9200 in laten bouwen door een erkende saab dealer, maar hij werkt niet goed, geeft geluid maar door over 1 box,als ik de navigatie aan heb en bv de ipod dan "praat" de navigatie niet meer tegen mij, weet iemand een goed inbouwstation voor mij, waar ik hem goed kan laten inbouwen, liefst in de buurt van Rotterdam.
Bij voorbaat dank, ben zelf a technisch(vrouw)
Bij voorbaat dank, ben zelf a technisch(vrouw)
-
Kozzer
- Geregistreerd lid
Re: Parrot Mki 9200
Nou ken ik de omstandigheden niet maar als dit recent ingebouwd is door een dealer dan zou ik even teruggaan en om reparatie vragen.
Kan verkeerd ingebouwd zijn maar kan ook zijn dat de parrot zelf stuk is natuurlijk.
Inbouwstation in R.dam van allerlei electronica is hier te vinden. http://link.marktplaats.nl/443421423" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb hier een SCM startonderbreker(gecertificeerd) in laten bouwen in m'n classic cabrio voor een belachelijk lage prijs. Het werk was netjes uitgevoerd. Ze doen ook parrot's, zie advertentie op marktplaats. De prijzen zijn inclusief het apparaat. Omdat je het apparaat al hebt zou ik wel duidelijk een prijs afspreken van te voren.
Kan verkeerd ingebouwd zijn maar kan ook zijn dat de parrot zelf stuk is natuurlijk.
Inbouwstation in R.dam van allerlei electronica is hier te vinden. http://link.marktplaats.nl/443421423" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb hier een SCM startonderbreker(gecertificeerd) in laten bouwen in m'n classic cabrio voor een belachelijk lage prijs. Het werk was netjes uitgevoerd. Ze doen ook parrot's, zie advertentie op marktplaats. De prijzen zijn inclusief het apparaat. Omdat je het apparaat al hebt zou ik wel duidelijk een prijs afspreken van te voren.
-
Injectie
- Moderator
Helaas is dit correct ingebouwd....
De dealer zal het originele Saab aansluitkabeltje hebben gebruikt. IPV de iso stekkers die Parrott bijleverd. Voor alleen een carkit is dit ook prima. Maar als je ook je MP3's ermee af wil spelen is het orignele Saab aansluitkabeltje ruk. In dit kabeltje zit namelijk ook de draden waar je je audio signaal op aansluit. (Die parrot keurig netjes heeft voorbereid in hun set) Echter komt deze aansluiting binnen op de radio via een aparte ingang. Deze ingang geeft het geluid rechtstreeks door aan de LV luidspreker. en niet aan de rest van de speakers......
De dealer zal het originele Saab aansluitkabeltje hebben gebruikt. IPV de iso stekkers die Parrott bijleverd. Voor alleen een carkit is dit ook prima. Maar als je ook je MP3's ermee af wil spelen is het orignele Saab aansluitkabeltje ruk. In dit kabeltje zit namelijk ook de draden waar je je audio signaal op aansluit. (Die parrot keurig netjes heeft voorbereid in hun set) Echter komt deze aansluiting binnen op de radio via een aparte ingang. Deze ingang geeft het geluid rechtstreeks door aan de LV luidspreker. en niet aan de rest van de speakers......
-
Anne Marie
- Geregistreerd lid
Ik heb nu in ieder geval een afspraak gemaakt met een inbouwstation, die zeiden ook dat ik een ISO 2 kabel moest hebben maar dat het geluid dan toch maar over 4 boxen gaat, is er nog een andere kabel die ervoor kan zorgen dat t geluid over alle boxen komt.
In ieder geval bedankt voor de reakties!
-
benno
- Geregistreerd lid
Welke auto hebben we over ?Anne Marie schreef:Ik heb nu in ieder geval een afspraak gemaakt met een inbouwstation, die zeiden ook dat ik een ISO 2 kabel moest hebben maar dat het geluid dan toch maar over 4 boxen gaat, is er nog een andere kabel die ervoor kan zorgen dat t geluid over alle boxen komt.
-
Anne Marie
- Geregistreerd lid
Het gaat over een Saab 9.3 cabriolet uit 2004.
-
benno
- Geregistreerd lid
[]Ipod via aux kabeltje neem ik aan?
Navigatie via.... ?? (ingebouwd?)
Bij mij zit ook een parrot .... geen Mki 9200 echter..
Ik zou niet weten wat het probleem is, maar terug naar de inbouwer lijkt me... niet goed - geld terug
Navigatie via.... ?? (ingebouwd?)
Bij mij zit ook een parrot .... geen Mki 9200 echter..
Ik zou niet weten wat het probleem is, maar terug naar de inbouwer lijkt me... niet goed - geld terug
-
Anne Marie
- Geregistreerd lid
Ha kozzer, vandaag naar t door jou geadviseerde inbouwstation geweest in r'dam zuid.
Het geluid gaat nu via 4 boxen, is in ieder geval beter!
Alleen geeft de richtingaanwijzer en de park assistance nu geen geluid meer als ik de parrot aan heb. Dit is toch wel lastig met parkeren. Weet iemand hier nog een oplossing voor of wil ik nu teveel?
Alleen geeft de richtingaanwijzer en de park assistance nu geen geluid meer als ik de parrot aan heb. Dit is toch wel lastig met parkeren. Weet iemand hier nog een oplossing voor of wil ik nu teveel?
-
Kozzer
- Geregistreerd lid
eeehhh even terug gaan naar het inbouwstation of heb je dat al gedaan ?
-
Coyote63
- Geregistreerd lid
Als je in totaal 4 boxen in je auto hebt en deze door de Parrot allemaal worden "gekaapt" als hij in bedrijf is, kan ik me voorstellen dat er dus geen boxen meer vrij zijn voor de auto zelf, om het maar zo te zeggen....Anne Marie schreef:Ha kozzer, vandaag naar t door jou geadviseerde inbouwstation geweest in r'dam zuid.
Zijn er meer boxen in je auto aanwezig dan zou het dus nog steeds zo kunnen zijn dat je auto alleen over de 4 die nu (ook) aan de Parrot zijn toegewezen het geluid van richtingaanwijzer en p.a. wil laten horen.
Wat bedoel je precies met "als ik de Parrot aan heb"? Dat je er muziek over speelt? In dat geval parkeren zonder muziek