bagagevraagje
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

bagagevraagje
Ik ga binnenkort 3 weken op vakantie met de 9-3. Nou houdt de bagageruimte niet over zoals iedereen weet. Ik kan mijn samsonite duffel wel onder de bak van het dak schuiven (ken net). De koffer van mijn vrouw zou dan eventueel rechtop op de zijkant daarvoor kunnen komen. Dan zou deze wel tegen de bak staan te bonken met het dak erin ingeklapt (we gaan dus NIET dicht rijden he!). Ik vraag me af of dit kwaad kan want die flexibele bak houdt niet al te veel tegen en ik ben bang dat het dak door dat gebonk enigszins uit zijn verband wordt "gebonkt". Iemand enig idee?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: bagagevraagje
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

gelukkig lijk ik niet (in alle opzichten) op een paard!
-
divemonkey76
- Geregistreerd lid
Heb je toevallig een trekhaak? Dan kan je eventueel een bagagekoffer achterop de trekhaak huren. Daar kan je nog steeds lekker open mee rijden en je hebt er 420liter ruimte bij. Als je die niet hebt.....tja dan is het behelpen.
Kijk eens op http://www.topspace.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ruud 9.3
- Donateur

Dan krijg je zo iets, werkt perfect !!
viewtopic.php?f=37&t=82178#p953733" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=37&t=82178#p953733" onclick="window.open(this.href);return false;
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

helaas.. geen trekhaak. Maar om terug te keren op mijn vraag: kan het kwaad als de koffer tegen de "dakbak" bonkt?
-
Ruud 9.3
- Donateur

De stoffen zak kan wel veel hebben, dus een koffer zal hem niet snel slopen.
Ik verwacht dat het met een open dak niet veel anders zal zijn.
Het opgevouwen dak "zweeft" tenslotte als het ware in de achterbak.
Zolang je het dak niet echt klem zet met bagage zal er naar mijn mening geen schade ontstaan.
Ik verwacht dat het met een open dak niet veel anders zal zijn.
Het opgevouwen dak "zweeft" tenslotte als het ware in de achterbak.
Zolang je het dak niet echt klem zet met bagage zal er naar mijn mening geen schade ontstaan.
-
VisOpHetDroge
- Geregistreerd lid
Of prop er iets als een slaapzak tussen, zodat hij niet zoveel kan bewegen en het gebonk opgevangen wordt.