Op Marktplaats staat al een tijdje deze mooie 9-5 te koop. Is het gek dat de sideskirts niet in kleur gespoten zijn? Doet een beetje kaal aan voor een auto die verder wel luxe is uitgevoerd.
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 2000-blauw
9-5 SE handbak, schuifdak
-
op
- Donateur (4x)

Re: 9-5 SE handbak, schuifdak
Deze heb ik zien staan bij Ijdorff, een prachtige auto. Staat er heel mooi bij, is een binneslaper geweest en is goed verzorgd. Ze zeiden dat ie ook echt goed rijdt. Ik had er zo een met een grijs interieur en het zijn heerlijke wagens.
Nu wij een hond hebben kijk ik niet meer naar sedans.....
De skirts horen zo, het zijn de SE shirts. Meegespoten is Aero of sportpakket in die jaren.
Als je in de markt bent voor een 9-5 sedan zou ik zeker gaan kijken. De Mk 1 vind ik et allermooist en deze rijdt ook het lekkerst. Stoelen zijn vreselijk goed en gaan heel lang mee.
Nu wij een hond hebben kijk ik niet meer naar sedans.....
De skirts horen zo, het zijn de SE shirts. Meegespoten is Aero of sportpakket in die jaren.
Als je in de markt bent voor een 9-5 sedan zou ik zeker gaan kijken. De Mk 1 vind ik et allermooist en deze rijdt ook het lekkerst. Stoelen zijn vreselijk goed en gaan heel lang mee.
-
ljdekker
- Geregistreerd lid
Ben wel ik de markt voor zoiets, maar een 9000 lijkt me ook wel wat. Laatst bijna een bijna identieke 9-5 aero gekocht alleen trok de verkoper op het laatst z'n vraagprijs in.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Dash is trouwens niet origineel, hoort een houten in, was standaard in de SE.
-
ljdekker
- Geregistreerd lid
Heb de wagen vorige week bekeken en gekocht. Was er wel van gecharmeerd
-
ljdekker
- Geregistreerd lid
Dit is trouwens een brabus uitvoering dus zou er carbon in moeten zitten. Tenminste; er zitten brabus stickers in de deuropeningTubbe schreef: ↑di 27 dec, 2022 23:43Dash is trouwens niet origineel, hoort een houten in, was standaard in de SE.