https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 45826d5acd

Ik denk zelfs niet dat het een Aero is, het lijkt namelijk dat de plastic delen die zwart zouden moeten zijn (B-stijl, handschoenkastje, instaplijsten etc.) bij dit exemplaar grijs zijn alhoewel het door de lichtinval ook lastig te zien is. Zelfde met de stootlijsten op de deuren, die lijken zwart en zouden in geval van een Aero grijs moeten zijn.Super72 schreef: ↑ma 08 jul, 2024 7:07Mijn eerste reactie is dat het een gewone Aero is met wat Abbott-goodies (pressure pipe, software, tellerstickers, misschien een steering brace kit - einddemper durf ik niet te zeggen), waar de verkoper een mooie naam bij verzonnen heeft.

geldt dat juist niet voor een Viggen ipv Aero?Orphy schreef: ↑ma 08 jul, 2024 23:29Zelfde met de stootlijsten op de deuren, die lijken zwart en zouden in geval van een Aero grijs moeten zijn.

Klopt, alleen met Viggen bumpers zitten er grijze strips op en met SE bumpers zijn ze zwart.Orphy schreef: ↑di 09 jul, 2024 10:21Nee, strips van viggen en Aero zijn identiek. Dit is denk ik een standaard auto die door een liefhebber naar Aero specs is omgebouwd en dat heeft ie mooi gedaan.

dat zeg ikMVE schreef: ↑di 09 jul, 2024 10:47met Viggen bumpers zitten er grijze strips op en met SE bumpers zijn ze zwart.

Een late aero, dus met viggen bumpers, heeft ook grijze strips. Het is dus niet voorbehouden aan alleen de viggen. Dacht dat je dat bedoelde.Style&Co schreef: ↑di 09 jul, 2024 8:20geldt dat juist niet voor een Viggen ipv Aero?