Saab 9-5 'aero'
-
busy
- Donateur (4x)

Re: Saab 9-5 'aero'
Lijkt gezien het verhaal een ex SAAB uit de youngtimerlease van SAAB partners. Leveren altijd mooie ombouwen vind ik. Mooie SAAB!
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Beetje jammer van de zwaar bewerkte foto's. Geeft niet een heel duidelijk beeld van hoe de auto er daadwerkelijk bijstaat. Maar voor degene die een look a like zoekt is het een prima wagen.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Mee eens, en dat is helaas altijd het geval bij Tammeling. Ook bij die prachtige Ice blauwe DE: viewtopic.php?f=39&t=187659&p=2011094#p2011094Sa93Ve schreef: ↑wo 24 jul, 2024 12:15Beetje jammer van de zwaar bewerkte foto's. Geeft niet een heel duidelijk beeld van hoe de auto er daadwerkelijk bijstaat. Maar voor degene die een look a like zoekt is het een prima wagen.
Schitterende foto's in artistiek opzicht, en ik ben ervan overtuigd dat ze ook de potentiële koper hebberig maken. Maar het schiet echt zijn doel voorbij inmiddels.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Mooie kleur bruine lederen bekleding. Orgineel nooit geleverd, dacht ik. In dit geval beter dan het orgineel?
-
Orphy
- Donateur (5x)

Importeur optie voor de wat kalere versies om onder de fiscale leasegrens te blijven
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Precies dat kwam ook in mij op…Sa93Ve schreef: ↑wo 24 jul, 2024 12:15Beetje jammer van de zwaar bewerkte foto's. Geeft niet een heel duidelijk beeld van hoe de auto er daadwerkelijk bijstaat.
De plek van de photoshoot is volgens mij het pakeerdek van het Isala ziekenhuis in Zwolle.
-
Barboer
- Donateur (6x)