Saab 9-3 2.0t SE Cabriolet 2000
-
Wim Kasten
- Geregistreerd lid
Saab 9-3 2.0t SE Cabriolet 2000
Beste Mensen,
mijn oog valt er steeds op!
https://www.micexclusive.nl/saab-93-se- ... ible-black
Fijne dag!
Vriendelijke groet,
Wim.
mijn oog valt er steeds op!
https://www.micexclusive.nl/saab-93-se- ... ible-black
Fijne dag!
Vriendelijke groet,
Wim.
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
Re: Saab 9-3 2.0t SE Cabriolet 2000
Wat is de maar vraag?
Ziet er goed uit en als er via kentekencheck geen rare dingen geconstateerd zijn lijkt mij het geen slechte caab.
GroetS,
Hans
Ziet er goed uit en als er via kentekencheck geen rare dingen geconstateerd zijn lijkt mij het geen slechte caab.
GroetS,
Hans
-
Sonab
- Donateur (4x)

Als de wagen inderdaad goed is (incl schoon carter en lekvrije dakcylinders) is het in feite niet duur.
Leuk bedrijf trouwens qua wagenpark.
Leuk bedrijf trouwens qua wagenpark.
-
klaasj
- Donateur (8x)

De maar vraag is voor mij het barstje in de voorruit. Op dit moment is de alu lijst eigenlijk niet leverbaar Meestal ontstaat dat barstje doordat er onderliggend roest aanwezig is en dan is vervanging van de complete ruit met roest verwijderen een pittige aanslag op de portemonnee.
-
Sonab
- Donateur (4x)

Part of the deal van maken, zoals ze aanbieden, dan weet je vooraf zeker voor welk bedrag je klaar bent?
-
Orphy
- Donateur (5x)

Nou, probeer maar eens ergens die lijsten te krijgen. Heb gisteren nog geprobeerd die te demonteren zonder ze te vernielen. En zoals verwacht is dat niet gelukt 
Een nieuwe ruit is het probleem niet idd.
Een nieuwe ruit is het probleem niet idd.
-
Wim Kasten
- Geregistreerd lid
Beste Mensen,
alle begrip voor de zorg over het barstje ivm de raamlijst en dank voor alle reacties.
Stel, ik zou belangstelling hebben en dat een probleem vinden,
dan zou ik het delen met de verkoper en hem wijzen op het lijstprobleem en vragen, hoe hij het zou oplossen.
Als de barst een apk-afkeur wordt, dan verandert er eea.
Als het geen afkeur is, zou ik informeren bij bv Carglass, hoe ervoor gezorgd kan worden,
dat het barstje geen barst wordt of erger.
(En Klaas, ik weet nog, dat mijn/jouw Viggen bij Gooische Wielen te koop stond en
dat men worstelde met het lijstprobleem. Overigens tussen mijn bezit en dat van Gooische wielen zaten, zoals je weet meer eigenaars
)
Een fijn weekend, mensen!
Vriendelijke groet,
Wim.
alle begrip voor de zorg over het barstje ivm de raamlijst en dank voor alle reacties.
Stel, ik zou belangstelling hebben en dat een probleem vinden,
dan zou ik het delen met de verkoper en hem wijzen op het lijstprobleem en vragen, hoe hij het zou oplossen.
Als de barst een apk-afkeur wordt, dan verandert er eea.
Als het geen afkeur is, zou ik informeren bij bv Carglass, hoe ervoor gezorgd kan worden,
dat het barstje geen barst wordt of erger.
(En Klaas, ik weet nog, dat mijn/jouw Viggen bij Gooische Wielen te koop stond en
dat men worstelde met het lijstprobleem. Overigens tussen mijn bezit en dat van Gooische wielen zaten, zoals je weet meer eigenaars
Een fijn weekend, mensen!
Vriendelijke groet,
Wim.
-
Wim Kasten
- Geregistreerd lid
Beste Mensen,
toch nog even aandacht voor dit mooie exemplaar!!
De prijs is verlaagd naar 3950,=
Fijne dag!
Vriendelijke groet,
Wim.
toch nog even aandacht voor dit mooie exemplaar!!
De prijs is verlaagd naar 3950,=
Fijne dag!
Vriendelijke groet,
Wim.
-
Michael01
- Donateur (5x)

Zeker een mooi exemplaar. Prijs is ook netjes.
-
BertusDouma
- Donateur (3x)

Mooie Saab Cabrio idd. Helaas geen automaat, en 154 pk. Wel een schappelijke prijs. Trouwens, leuk autobedrijf wel - heeft meer mooie automobielen staan