900 NG cabrio 2.0t sky blue
-
9323
- Donateur (2x)

900 NG cabrio 2.0t sky blue
Leuke auto, bijzondere kleur, weinig geld, fijn project!
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 45826d5acd
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 45826d5acd
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Re: 900 NG cabrio 2.0t sky blue
Die staat inmiddels in Noordwijkerhout 
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Gefeliciteerd!
Moet je er nog veel aan doen?
-
9323
- Donateur (2x)

Ah! Dat verbaast me niks!
-
1001760
- Donateur (2x)

Ik moest meteen aan je denken.
Is toch een beetje jouw kleur dit.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Meesterspotter Joep zette me op het spoor van deze auto. Altijd fijn als mensen aan je denken 

De huidige / oude cabriolet heeft er inmiddels ruim 360.000 kilometers opzitten en dat is wel te merken. Deze is een jaar jonger en de tellerstand is 160.000 kilometers minder.
Tijdens de vakantie kwam er een barst in de voorruit en dat was wel een breekpuntje in de liefdesrelatie.
En dat een vervanger ook in "mijn" kleur te verkrijgen was kwam natuurlijk ontzettend prettig uit.
Ik ga een paar dingen verwisselen tussen oud en nieuw en dan gaan we verder met de '97-er. De oude zal tzt wel ergens aangeboden worden.

De huidige / oude cabriolet heeft er inmiddels ruim 360.000 kilometers opzitten en dat is wel te merken. Deze is een jaar jonger en de tellerstand is 160.000 kilometers minder.
Tijdens de vakantie kwam er een barst in de voorruit en dat was wel een breekpuntje in de liefdesrelatie.
En dat een vervanger ook in "mijn" kleur te verkrijgen was kwam natuurlijk ontzettend prettig uit.
Ik ga een paar dingen verwisselen tussen oud en nieuw en dan gaan we verder met de '97-er. De oude zal tzt wel ergens aangeboden worden.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Dank voor de felicitaties
En dat voor dat geld
-
Ewout
- Donateur (5x)

Dat is zeker een koopje! Ik dacht trouwens dat je een grapje maakte.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Nee, zéker geen grap maar ik moet wel erg lachen van deze auto. 
-
gudmundje
- Donateur

As good as it gets just got bettermartinphili schreef: ↑di 24 sep, 2024 18:54Meesterspotter Joep zette me op het spoor van deze auto. Altijd fijn als mensen aan je denken
![]()
Koesteren, 900 NG / 9-3 OG zijn mijn inziens momenteel zwaar ondergewaardeerd.