Ik heb het ding paar jaar geleden gekocht omdat het natuurlijk een unieke auto is. Hij staat hier gewoon bij mij in de zaak , ik rij in andere auto’s. Eigenlijk heb ik hem voor de heb zeg maar , slaat nergens op
[NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Zijn alleen in 2005 en 2006 in de US geleverd. Technisch spul is allemaal nog wel te krijgen want Subaru. De bumpers zijn van Saab dus dat is lastig.
Ik heb het ding paar jaar geleden gekocht omdat het natuurlijk een unieke auto is. Hij staat hier gewoon bij mij in de zaak , ik rij in andere auto’s. Eigenlijk heb ik hem voor de heb zeg maar , slaat nergens op
Ik heb het ding paar jaar geleden gekocht omdat het natuurlijk een unieke auto is. Hij staat hier gewoon bij mij in de zaak , ik rij in andere auto’s. Eigenlijk heb ik hem voor de heb zeg maar , slaat nergens op
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Lees net dat er 10.3xx gebouwd zouden zijn.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Zou goed kunnen hoor. Ik weet alleen dat ik tot voor kort de enige in Nederland had met een Nederlands kenteken.
-
Chlorix
- Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Het finale bod was € 3.601,- (€ 4.285,19 Incl.). Indien de verkoper hem daarvoor laat gaan is het mijns inziens een koopje voor een 9-2x Aero.
Overigens staat die 9-2x Aero MY06 in Nederland nog steeds te koop. Die is echter in slechte staat (ook met ontbrekende onderdelen):
https://www.autowereld.nl/x/x/x-3806093 ... king.eu%2F
Overigens is het 2006 model aanzienlijk zeldzamer dan het 2005 model. Het 2005 model is ook nog in Canada verkocht, in tegenstelling tot het 2006 aero model.
Overigens staat die 9-2x Aero MY06 in Nederland nog steeds te koop. Die is echter in slechte staat (ook met ontbrekende onderdelen):
https://www.autowereld.nl/x/x/x-3806093 ... king.eu%2F
Overigens is het 2006 model aanzienlijk zeldzamer dan het 2005 model. Het 2005 model is ook nog in Canada verkocht, in tegenstelling tot het 2006 aero model.
-
Chlorix
- Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Dat verbaast mij niets. De kosten om hem hier te krijgen (import, keuring, BTW) waren waarschijnlijk al bijna net zo hoog als het verkoopbedrag.El René schreef: ↑za 23 nov, 2024 23:18“Toewijzing geweigerd.”