[NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Orphy » vr 08 nov, 2024 19:30

Zijn alleen in 2005 en 2006 in de US geleverd. Technisch spul is allemaal nog wel te krijgen want Subaru. De bumpers zijn van Saab dus dat is lastig.


Ik heb het ding paar jaar geleden gekocht omdat het natuurlijk een unieke auto is. Hij staat hier gewoon bij mij in de zaak , ik rij in andere auto’s. Eigenlijk heb ik hem voor de heb zeg maar , slaat nergens op :-)

Gebruikersavatar
Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Tubbe » vr 08 nov, 2024 20:59

Lees net dat er 10.3xx gebouwd zouden zijn.

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Orphy » vr 08 nov, 2024 21:05

Zou goed kunnen hoor. Ik weet alleen dat ik tot voor kort de enige in Nederland had met een Nederlands kenteken.

Chlorix
Donateur
Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Chlorix » do 14 nov, 2024 15:37

Het finale bod was € 3.601,- (€ 4.285,19 Incl.). Indien de verkoper hem daarvoor laat gaan is het mijns inziens een koopje voor een 9-2x Aero.

Overigens staat die 9-2x Aero MY06 in Nederland nog steeds te koop. Die is echter in slechte staat (ook met ontbrekende onderdelen):
https://www.autowereld.nl/x/x/x-3806093 ... king.eu%2F

Overigens is het 2006 model aanzienlijk zeldzamer dan het 2005 model. Het 2005 model is ook nog in Canada verkocht, in tegenstelling tot het 2006 aero model.

Gebruikersavatar
El René
Geregistreerd lid

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door El René » za 23 nov, 2024 23:18

“Toewijzing geweigerd.”

Chlorix
Donateur
Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Chlorix » di 26 nov, 2024 12:26

El René schreef:
za 23 nov, 2024 23:18
“Toewijzing geweigerd.”
Dat verbaast mij niets. De kosten om hem hier te krijgen (import, keuring, BTW) waren waarschijnlijk al bijna net zo hoog als het verkoopbedrag.

Plaats reactie