https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... aign=share
Dat lijkt me zo een mooi exemplaar.
Met een wat hogere kilometerstand dan deze (viewtopic.php?f=39&t=188799) maar de helft van het geld.
Wat is dan de adder onder het gras..
Ja er staat bij dat hij sinds 1995 stil staat. Maar dat dat dan zowat de helft scheelt
900 T8
-
silvandam
- Donateur (3x)

Re: 900 T8
Ik heb deze auto kortgeleden in het echt bekeken. Motor loopt mooi, airco werkte ook nog als ik mij niet vergis en de auto reed ook prima.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Is dit dezelfde die enige tijd geleden op kleinanzeigen stond? Ik geloof voor onder de 3k. Was een mooie harde basis, wel met wat werk. Ziet er prachtig uit. De huidige eigenaar heeft hem netjes weer up to date gemaakt.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Ah oké, maar niet gekocht? Mag ik vragen waarom niet Sil? Iets met de auto?silvandam schreef: ↑wo 18 dec, 2024 18:53Ik heb deze auto kortgeleden in het echt bekeken. Motor loopt mooi, airco werkte ook nog als ik mij niet vergis en de auto reed ook prima.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Hij ziet er echt wel prima uit idd ja, en op het eerste gezicht geen afknappers. Tuurlijk moet je geld reserveren voor tegenvallers, dat snap ikSaapie schreef: ↑wo 18 dec, 2024 19:17Is dit dezelfde die enige tijd geleden op kleinanzeigen stond? Ik geloof voor onder de 3k. Was een mooie harde basis, wel met wat werk. Ziet er prachtig uit. De huidige eigenaar heeft hem netjes weer up to date gemaakt.
-
silvandam
- Donateur (3x)

Ik kwam daar niet om deze auto te kopen. Ik ging slechts op bezoek bij een Saabkennis van mij en toen stond deze daar ineens te blinken.