900 T8

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

900 T8

Bericht door 95twinturbo » wo 18 dec, 2024 17:15

https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... aign=share

Dat lijkt me zo een mooi exemplaar.
Met een wat hogere kilometerstand dan deze (viewtopic.php?f=39&t=188799) maar de helft van het geld.
Wat is dan de adder onder het gras..

Ja er staat bij dat hij sinds 1995 stil staat. Maar dat dat dan zowat de helft scheelt

Gebruikersavatar
silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 900 T8

Bericht door silvandam » wo 18 dec, 2024 18:53

Ik heb deze auto kortgeleden in het echt bekeken. Motor loopt mooi, airco werkte ook nog als ik mij niet vergis en de auto reed ook prima.

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 900 T8

Bericht door Saapie » wo 18 dec, 2024 19:17

Is dit dezelfde die enige tijd geleden op kleinanzeigen stond? Ik geloof voor onder de 3k. Was een mooie harde basis, wel met wat werk. Ziet er prachtig uit. De huidige eigenaar heeft hem netjes weer up to date gemaakt.

Gebruikersavatar
95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 900 T8

Bericht door 95twinturbo » wo 18 dec, 2024 20:01

silvandam schreef:
wo 18 dec, 2024 18:53
Ik heb deze auto kortgeleden in het echt bekeken. Motor loopt mooi, airco werkte ook nog als ik mij niet vergis en de auto reed ook prima.
Ah oké, maar niet gekocht? Mag ik vragen waarom niet Sil? Iets met de auto?

Gebruikersavatar
95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 900 T8

Bericht door 95twinturbo » wo 18 dec, 2024 20:01

Saapie schreef:
wo 18 dec, 2024 19:17
Is dit dezelfde die enige tijd geleden op kleinanzeigen stond? Ik geloof voor onder de 3k. Was een mooie harde basis, wel met wat werk. Ziet er prachtig uit. De huidige eigenaar heeft hem netjes weer up to date gemaakt.
Hij ziet er echt wel prima uit idd ja, en op het eerste gezicht geen afknappers. Tuurlijk moet je geld reserveren voor tegenvallers, dat snap ik

Gebruikersavatar
silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 900 T8

Bericht door silvandam » wo 18 dec, 2024 20:26

Ik kwam daar niet om deze auto te kopen. Ik ging slechts op bezoek bij een Saabkennis van mij en toen stond deze daar ineens te blinken.

Plaats reactie