Italiaanse 9-5 SC

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Plaats reactie
mba
Geregistreerd lid

Italiaanse 9-5 SC

Bericht door mba » wo 01 jan, 2025 15:56

https://link.marktplaats.nl/m2208175356 ... uttons&utm

Ziet er netjes uit maar wel een beetje een rommeltje?
Is een MY08 gezien eerste toelating maar dashboard (“verchroomde” ringen op ventilatie knopjes (MY09 Ev)), een Griffin Vector stuur en handremhoes ( beide MY09, MY10), wieldoppen van gen 2 (MY02-05), mooi gespoten facia en deurstrips ) in antraciet en geen pianoblack van Griffin, geen hamerslag van de Vector…

En een echte Italiaan: geen stoelverwarming :wink:

Oosthoek
Donateur
Donateur

Re: Italiaanse 9-5 SC

Bericht door Oosthoek » wo 01 jan, 2025 19:33

Mooi compleet gespot! Maarrr de verchroomde ventilatieknopjes zijn aanwezig sinds de anniversary uitvoeringen van MY07 :besserwisser:

Ik vermoed een later gemonteerd mk2 aero interieur. Het zou best kunnen dat daar stoelverwarming in zit, maar daar heb je weinig aan zonder knopjes. Is misschien op te lossen met een andere ACC unit, maar dan moet de bedrading er wel liggen.

Het al dan niet hebben van xenon trek ik in twijfel. Bi-xenon, zoals genoemd in de advertentie, werd sowieso niet geleverd dacht ik. Bovendien zit er een knop in het dashboard om de lampenhoogte te verstellen. Dat valt niet te rijmen met xenon, dus het zal waarschijnlijk H7 zijn. Achteraf xenon inbouwen is niet zomaar gebeurd ook.

En wat is die andere afgeplakte knop? Daar hoort de knop voor het inklappen van de buitenspiegels te zitten.

Plaats reactie