Voor de mk1 liefhebber: 9-5 Aero-estate
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Re: Voor de mk1 liefhebber: 9-5 Aero-estate
Totaal off topic, maar..
Bij veel autobedrijven kun je merken dat het verzinnen van een goeie bedrijfsnaam niet het grootste talent is. Wat een naam is dit weer zeg haha.
On topic: met wat TLC kan dit een heerlijke fijne Saab worden denk ik.
Bij veel autobedrijven kun je merken dat het verzinnen van een goeie bedrijfsnaam niet het grootste talent is. Wat een naam is dit weer zeg haha.
On topic: met wat TLC kan dit een heerlijke fijne Saab worden denk ik.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Zomaar een suggestie maar zou het niet gewoon een (voor)naam van iemand zijn, die wellicht onvoldoende kennis van de Nederlandse taal heeft?
-
klaasj
- Donateur (8x)

bizarre vraagprijs. maar misschien moet je hier wel afdingen en dan minder als de helft bieden.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

of een afkorting: Bedrijf In Zakelijke Auto RelatiesGårdarket schreef: ↑do 02 jan, 2025 11:25Zomaar een suggestie maar zou het niet gewoon een (voor)naam van iemand zijn
Aero estates mark 1 komen niet veel meer voorbij. Denk dat deze vlotter verkoopt wanneer het een automaat was geweest. Dit was wel een sobere Aero: geen elektrische stoelen, geen stoelventilatie, geen harman kardon en geen schuifdak
-
jansen
- Donateur (7x)

Ach jongens, hij is ook bizar compleet inclusief roestige wielbouten, bizar goed geprijst door een bizar goed bedrijf, ben eigenlijk wel bizar nieuwsgiering naar het olie carter, zou heel bizar zijn als ie over twee weken na verkocht te zijn de lagers eruit lopen vanwege blacksludse.
-
brinky
- Donateur

Ik denk dat het met dat oliecarter wel meevalt, want daar heb ik 5 jaar geleden nog eens ingekeken en en gereinigd... Heb m toen voor een klant verkocht.