heey
om dat ik toch stiekem op zoek ben naar en 9-3X estate, voorwaarde weinig km zag ik deze voorbij komen
ik had niks te doen dus besloten eens te gaan kijken alhoewel het geen X is,maar de kleur me wel aanstond
mooie auto
ik heb er zelfs een blokje mee om gereden, die man had geen bezwaar ook al had ik er op gewezen dat de X ontbrak
door de sympathie voor het merk
ik heb het over deze: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 45826d5acd
Saab 9.3 Estate 2008 Grijs met nieuwe turbo
-
rene
- Geregistreerd lid
Re: Saab 9.3 Estate 2008 Grijs met nieuwe turbo
Wel vreemd dat er een nieuwe turbo op zit gezien de lage kilometerstand.
Wat is het land van herkomst?
René
Wat is het land van herkomst?
René
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Zeker een mooie kleur.
Net geïmporteerd zie ik, voor de handel gedaan of heb je verder geen info?
Net geïmporteerd zie ik, voor de handel gedaan of heb je verder geen info?
-
werli
- Donateur (2x)

auto was van familie die in italië woonde ,daar nieuw gekocht
later verhuisd naar BE en daar iets ivm erfenis (heb ik dus niet op doorgevraagd )
de auto is nagezien met verse apk ;er was twijfel over de turbo en om nieuwe eigenaar geen prullen te verkopen gewoon een nieuwe erop
volgens wat ik verstond is de turbo geplaatst voor dat deze naar nl is gekomen
nu als ik naar een auto ga zien stel ik eerlijk gezegd niet zo veel vragen, mijn gevoel bij een auto zegt meer dan wat men mij verteld (ik heb al te veel auto's gezien van een oud vrouwtje, wat ik pas geloof als ik dat vrouwtje echt zie )
toch de verkoper weet wel iets van auto's en is bekend met saab,rijdt zelf ook saab
ik heb ook gezien dat er een nieuwe radio in staat of anders de nieuwe plastiek er nog op hangt
ik denk dat het een auto is die belangstelling verdiend, voor wat ik gezien heb
moest het een X geweest zijn had ik mischien wel meer doorgevraagd
ps: mensen vragen me wel eens om mee naar een auto te gaan zien in de buurt (of zelfs iets verder )deze is wel de moeite !
later verhuisd naar BE en daar iets ivm erfenis (heb ik dus niet op doorgevraagd )
de auto is nagezien met verse apk ;er was twijfel over de turbo en om nieuwe eigenaar geen prullen te verkopen gewoon een nieuwe erop
volgens wat ik verstond is de turbo geplaatst voor dat deze naar nl is gekomen
nu als ik naar een auto ga zien stel ik eerlijk gezegd niet zo veel vragen, mijn gevoel bij een auto zegt meer dan wat men mij verteld (ik heb al te veel auto's gezien van een oud vrouwtje, wat ik pas geloof als ik dat vrouwtje echt zie )
toch de verkoper weet wel iets van auto's en is bekend met saab,rijdt zelf ook saab
ik heb ook gezien dat er een nieuwe radio in staat of anders de nieuwe plastiek er nog op hangt
ik denk dat het een auto is die belangstelling verdiend, voor wat ik gezien heb
moest het een X geweest zijn had ik mischien wel meer doorgevraagd
ps: mensen vragen me wel eens om mee naar een auto te gaan zien in de buurt (of zelfs iets verder )deze is wel de moeite !