Is de reddingspoging geslaagd?
Zo ja, mooi.
Zo nee, was hij al helemaal gedemonteerd?
Weer een witte 9000
-
9323
- Donateur (2x)

Re: Weer een witte 9000
Hm tja. Ik krijg geen contact meer met de sloperij. Dus ik vrees het ergste.
-
Chlorix
- Donateur

De moraal van dit verhaal is dat je een oude auto beter niet aanbiedt via Facebook of andere social media. Blijkbaar bereik je dan niet de (oudere) doelgroep.
-
joep97
- Donateur

Lijkt me niet de moraal. Deze auto was juist vlot verkocht. Maar om een of andere duistere reden heeft de nieuwe eigenaar hem na enkele dagen naar de sloop gebracht.
-
Chlorix
- Donateur

Hmm, dat is inderdaad een twist in het verhaal. Want veel meer dan € 500,- zal het bij de sloper niet opgebracht hebben. Dan moet hij/zij er veel op toe gelegd hebben.
Of hij heeft hem zelf eerst gestript voor de onderdelen. Heerlijk dat gespeculeer.
Dit is voor de originele eigenaar misschien ook wel hard geweest. Denk je je gekoesterde auto aan een liefhebber te verkopen en die vermoord hem.
Of hij heeft hem zelf eerst gestript voor de onderdelen. Heerlijk dat gespeculeer.
Dit is voor de originele eigenaar misschien ook wel hard geweest. Denk je je gekoesterde auto aan een liefhebber te verkopen en die vermoord hem.
-
9323
- Donateur (2x)

Heb sloperij gesproken. Ze wilden 'm niet in z'n geheel verkopen. Ze hingen een beetje een vaag verhaal op. Begreep net van Jansen dat ze kenteken al hebben ingeleverd en daar een vergoeding voor hebben gekregen. Die vergoeding willen ze niet kwijt. Tja.
Anyway - er staat daar dus een 9000 met leuke onderdelen.
Anyway - er staat daar dus een 9000 met leuke onderdelen.
-
Chlorix
- Donateur

Tsja dan is het dus een gevalletje geld. Ze moeten toch aan kunnen geven wat ze voor die auto willen hebben in zijn geheel (vergoeding incl.).