Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
-
patking
- Donateur (5x)

Bericht
door patking » do 25 dec, 2025 11:27
Mooie kleur, nette km-stand, bullet proof motor, automaat, stoelverwarming, geen airco (wat er niet op zit kan ook niet stuk): deze kan tot in de eeuwigheid blijven rijden! Wel periode correcte velgen erop zetten dan...
-
Benaero
- Donateur (6x)

Bericht
door Benaero » do 25 dec, 2025 12:41
Handgeschakeld volgens de advertentie.....

Bijzondere versnellingspook in dat geval

Ik zou de geïnteresseerde liefhebber wel willen aanraden de historie van deze auto volledig inzichtelijk te krijgen alvorens ik deze auto hier zou kopen.

-
Ibanez
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ibanez » do 25 dec, 2025 15:49
Er staan meer zaken aangevinkt in de advertentie die er, kijkend naar de foto's, niet opzitten. Ik vind dat persoonlijk altijd vrij vervelend. Afgezien daarvan oogt de auto vrij netjes, maar idd: onderhoudshistorie prevaleert en toch altijd zelf nog even visueel goed kijken naar de bekende, roestgevoelige delen.
-
Tjakko
- Donateur

Bericht
door Tjakko » vr 26 dec, 2025 0:29
Inderdaad een leuke auto met een mooie kilometerstand. Wel jammer dat er geen airco op zit. Omdat ik aan het rondkijken ben naar een leuke 9-3 OG cabrio had ik deze zelf ook al gespot.
Echter, de auto heeft tot voor kort bij een andere garage (in dezelfde omgeving) te koop gestaan voor 5k. Dat is toch vreemd?
-
J.vandermeulen
- Donateur

Bericht
door J.vandermeulen » vr 26 dec, 2025 1:21
Geen NAP. Hum, Sleutelbloemstraat heeft niet al te beste reputatie.
-
Benaero
- Donateur (6x)

Bericht
door Benaero » vr 26 dec, 2025 10:09
J.vandermeulen schreef: ↑vr 26 dec, 2025 1:21
Geen NAP. Hum, Sleutelbloemstraat heeft niet al te beste reputatie.
Vandaar dat ik ook al aangaf dat ik die auto niet daar zou kopen zonder de historie volledig inzichtelijk te hebben

-
Oosthoek
- Donateur

Bericht
door Oosthoek » vr 26 dec, 2025 15:48
Geen misinformatie verspreiden aub. NAP wordt alleen afgegeven voor oorspronkelijk Nederlandse auto's, dit is een import.
Van rdw.nl:
Wij geven geen oordeel over de reeks tellerstanden van dit voertuig. Dit kan twee oorzaken hebben: dit voertuig is buiten Nederland geregistreerd geweest, of aan dit voertuig is iets veranderd waardoor het een ander kenteken heeft gekregen.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Bericht
door J.vandermeulen » vr 26 dec, 2025 15:49
Oosthoek schreef: ↑vr 26 dec, 2025 15:48
Geen misinformatie verspreiden aub.
Van rdw.nl:
Welke misinformatie bedoel je?
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Bericht
door NeufegliseThierry » vr 26 dec, 2025 16:11
Oosthoek schreef: ↑vr 26 dec, 2025 15:48
Geen misinformatie verspreiden aub. NAP wordt alleen afgegeven voor oorspronkelijk Nederlandse auto's, dit is een import.
NAP is een registratiesysteem. Ook geïmporteerd auto's komen er gewoon in te staan. Alleen zie je niks van de kilometergeschiedenis van voordat de auto voor het eerst in NL geregistreerd is. Van alle auto's, import of niet kun je een NAP rapport krijgen.
Dus om af te sluiten met jouw begin: geen misinformatie verspreiden aub