Heren Grafische Sneeuw Ski Jas Voor S.A.A.B

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Plaats reactie
Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Heren Grafische Sneeuw Ski Jas Voor S.A.A.B

Bericht door Guido900T » vr 16 jan, 2026 1:50

Geen auto, maar deze kwam ik toevallig tegen. Ik heb nog nooit in Saab kleding-dingen gelopen want dan voel ik me net een kleuter :-P+ maar deze zag er toch wel lekker uit om mee rond het huis te scharrelen

https://www.amazon.nl/dp/B0DMNLGF5M?smi ... gToDp&th=1

Deze Heren Casual Afneembare Capuchon Jas Is Comfortabel Om Te Dragen, De Buitenlaag Is Winddicht En Regendicht, Gezellige Snowboarden Skipakken Het Kan Koude Luchtstromen Voorkomen, En De Binnenste Laag Is Dik Genoeg Om Voldoende Warmte Te Bieden En U Lange Tijd Te Vergezellen!

U Hoeft Zich Geen Zorgen Te Maken Dat Mist En Regen Uw Arrangementen Verpesten, Het Heeft Ook Zakken Aan De Zijkant, Wandelen Rits Omhoog Collision Kleur Windjack Kunt U Niet Alleen Uw Nauwsluitende Items In Doen, Maar Kan Ook Uw Handen Warm Houden! :wow:

FSC
Geregistreerd lid

Re: Heren Grafische Sneeuw Ski Jas Voor S.A.A.B

Bericht door FSC » vr 16 jan, 2026 4:47

Meestal vallen de kwaliteit en pasvorm heel erg tegen van dit soort jassen. De prints zijn slecht en de maat is heel anders in andere landen.

Maar, ik hoop oprecht dat hij bevalt. Laat het weten!

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » vr 16 jan, 2026 12:56

De SAAB-logo's zijn in de foto's van deze jassen ingemonteerd. De kleuren van het logo op de rug lijken qua tint clashen nogal met de kleuren van de jas. Het is het gewoon net niet, op de foto althans.

Voor de kijkers hier interessant als je hem besteld en ons foto's laat zien hoe ze er in het echt uitzien.

Misschien wel een leuk idee voor een apart topic ... SAAB-kleding ... met tips en foto's en ervaringen van geleverde waar.

FSC
Geregistreerd lid

Bericht door FSC » vr 16 jan, 2026 14:51

Steve-O schreef:
vr 16 jan, 2026 12:56
De SAAB-logo's zijn in de foto's van deze jassen ingemonteerd. De kleuren van het logo op de rug lijken qua tint clashen nogal met de kleuren van de jas. Het is het gewoon net niet, op de foto althans.

Voor de kijkers hier interessant als je hem besteld en ons foto's laat zien hoe ze er in het echt uitzien.

Misschien wel een leuk idee voor een apart topic ... SAAB-kleding ... met tips en foto's en ervaringen van geleverde waar.
Maar dat is dus het probleem. Ik geloof dat Saab zelf wel kwalitatief goede kleding geleverd heeft. Is het "Saab kleding" als er alleen een logo op is geplakt en de rest komt uit China?

Oh... Wacht... queue alle Vectra / Opel / GM / Trailblazer discussies ;-)

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » vr 16 jan, 2026 16:50

Ik heb hem gisteravond besteld. Ik verwacht er niet veel van, maar de jas mag vies worden en veel kost het ook niet

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » vr 16 jan, 2026 17:01

Als je een authentieke Saab jas zoekt... https://www.tradera.com/item/343571/711 ... cka-stl-54
Is wel een grote maat (54), hij heeft zelfs ook een maatje 56 in de aanbieding :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als M beter past, is dit wellicht ook leuk: https://www.tradera.com/item/1010/71143 ... -storlek-m

Afbeelding
Afbeelding

silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door silvandam » vr 16 jan, 2026 17:06

gj900 schreef:
vr 16 jan, 2026 17:01
Als je een authentieke Saab jas zoekt... https://www.tradera.com/item/343571/711 ... cka-stl-54
Is wel een grote maat (54), hij heeft zelfs ook een maatje 56 in de aanbieding :wink:
Gaaf, zo voor de Emily. Direct van de kapstok geplukt, waar de jas waarschijnlijk sinds 2011 heeft gehangen… een stukje historie.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » vr 16 jan, 2026 18:36

Dat zijn jassen die werden gedragen door de mensen die bij slecht weer en kou de SAABs die van de band kwamen naar de parkeerplaats reden.

rutgerreinier
Donateur
Donateur

Bericht door rutgerreinier » vr 16 jan, 2026 21:04

De Emily GT prachtig!
Enige auto die ik nu elektrisch zou gaan rijden.

Plaats reactie