Bron: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... imola-rood
Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13058
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950
In Slochteren wordt een Saab 9-3 van 1999 aangeboden:

Bron: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... imola-rood
Bron: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... imola-rood
Keep on smiling!
-
theun
- Donateur (3x)

- Berichten: 3101
- Lid geworden op: vr 20 jul, 2007 19:56
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950
Das wel een mooie zeg!
Saab 900 2.0 T16 4-drs sedan 1992
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13058
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950
Ze mogen wat mij betreft nog wel die lelijke asbak vervangen:

Keep on smiling!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16947
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950
dat is een hele mooie! Die kleur zie je niet veel maar staat m goed. Voor een 9-3 coupe met deze kmstand vind ik m ook niet duur
live your dreams
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9264
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950
Gisteren ben ik nog langs deze auto gereden met mijn rode classic. Echt een plaatje. Als ik in de markt was, had deze hoog op mijn lijst gestaan.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

- Berichten: 1845
- Lid geworden op: di 17 apr, 2012 16:21
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950
Die lovende reacties, het lijkt wel sluikreclame 
Een airco hoeft van mij niet zo nodig, ik ben van nature al koel genoeg.
Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Saab 99 gl, "Walnoot", det var en gång, 2012-2021
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Subaru Outback
-
Orphy
- Donateur (5x)

- Berichten: 6923
- Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950
Zou je zeggen idd, gelukkig is er ook kritiekRoelandV schreef: ↑do 04 jun, 2026 20:25Ze mogen wat mij betreft nog wel die lelijke asbak vervangen:
![]()
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9264
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950
Die asbak kan echt niet
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
Orphy
- Donateur (5x)

- Berichten: 6923
- Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950
Idd, amateurs
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl