Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13058
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950

Bericht door RoelandV » wo 03 jun, 2026 21:13

In Slochteren wordt een Saab 9-3 van 1999 aangeboden:

Afbeelding

Bron: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... imola-rood
Keep on smiling!

Gebruikersavatar
theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 3101
Lid geworden op: vr 20 jul, 2007 19:56
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950

Bericht door theun » wo 03 jun, 2026 21:27

Das wel een mooie zeg!
Saab 900 2.0 T16 4-drs sedan 1992
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13058
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950

Bericht door RoelandV » do 04 jun, 2026 20:25

Ze mogen wat mij betreft nog wel die lelijke asbak vervangen:

Afbeelding
Keep on smiling!

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16947
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950

Bericht door Style&Co » vr 05 jun, 2026 9:23

dat is een hele mooie! Die kleur zie je niet veel maar staat m goed. Voor een 9-3 coupe met deze kmstand vind ik m ook niet duur
live your dreams

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 9264
Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950

Bericht door Saapie » vr 05 jun, 2026 9:52

Gisteren ben ik nog langs deze auto gereden met mijn rode classic. Echt een plaatje. Als ik in de markt was, had deze hoog op mijn lijst gestaan.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.

Gebruikersavatar
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 1845
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 16:21
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950

Bericht door Gårdarket » vr 05 jun, 2026 22:26

Die lovende reacties, het lijkt wel sluikreclame :mrgreen:
Een airco hoeft van mij niet zo nodig, ik ben van nature al koel genoeg.


Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Saab 99 gl, "Walnoot", det var en gång, 2012-2021
Subaru Outback

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 6923
Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950

Bericht door Orphy » vr 05 jun, 2026 22:30

RoelandV schreef:
do 04 jun, 2026 20:25
Ze mogen wat mij betreft nog wel die lelijke asbak vervangen:

Afbeelding
Zou je zeggen idd, gelukkig is er ook kritiek :-)
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper

Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.

Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 9264
Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950

Bericht door Saapie » vr 05 jun, 2026 22:46

Die asbak kan echt niet
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 6923
Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Saab 9-3 Coupé 2.0t 222dkm 1999 € 4.950

Bericht door Orphy » vr 05 jun, 2026 23:07

Idd, amateurs
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper

Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.

Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl