900 sedan te koop in Sassenheim
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Re: 900 sedan te koop in Sassenheim
Wie weet zal de nieuwe eigenaar zich nog melden hier. Wat zal zijn nickname zijn? Sassemer Asemmer?
-
theun
- Donateur (3x)

Saabenheimmartinphili schreef: ↑wo 25 mar, 2026 22:29Wie weet zal de nieuwe eigenaar zich nog melden hier. Wat zal zijn nickname zijn? Sassemer Asemmer?
-
Arno1965
- Donateur

Ik woon ook in Sassenheim, maar ben het niet. Hoewel ik wel steeds meer interesse krijg een 900 aan te schaffen, maar zou wel een turbo moeten zijn?
-
noee
- Geregistreerd lid
Klinkt als dat we wel een "Saabenheim" koffieklets kunnen organiseren

-
verde900
- Donateur

Heb geen Saab meer maar ben nog wel fan
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

wat ik in jouw geval heel jammer vindt. Hoeveel heb je er in jouw ASM tijd wel niet verkocht? Honderden?verde900 schreef: ↑do 26 mar, 2026 13:28Heb geen Saab meer
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Als Noordwijkerhouters ook mee mogen doen.....noee schreef: ↑do 26 mar, 2026 12:48Klinkt als dat we wel een "Saabenheim" koffieklets kunnen organiseren![]()
![]()
-
WilNiks
- Geregistreerd lid
schuif dan nog maar een stoeltje bij. Rij paar keer per week in de omgeving van...
-
Joe_ri
- Geregistreerd lid
Hier de nieuwe eigenaar! Ik heb erg genoten van dit forum, leuk om te zien dat er zo’n hechte Saab community is… ik ben nog een Saab groentje… heb een tijdje in een landrover series rondgereden door sassenheim, maar het was tijd voor een leuke nieuwe aanwinst. Een vriend van mij rijdt rond in een 900 turbo, een aantal keren in gereden en ik was gelijk verliefd!
Voor mij mijn eerste echte eigen auto! Mocht de community binnenkort zin hebben in koffie; ik hoor graag alle ins en outs van Saab rijden.
Groeten Joeri
Voor mij mijn eerste echte eigen auto! Mocht de community binnenkort zin hebben in koffie; ik hoor graag alle ins en outs van Saab rijden.
Groeten Joeri
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

gefeliciteerd met jouw nieuwe c900. Die 8 kleppers zijn (mits goed in orde en afgesteld) prima blokken. En een sedan is onderhand zeldzaam geworden. Zeker in turbolooks wat deze beverly edition destijds had. Een achterklepspoiler zou m afmaken in mijn ogen

-
silvandam
- Donateur (3x)

Ik heb exact die spoiler new old stock liggen. Nog helemaal nieuw dus. Die mag je overnemen voor €150,-.
-
Joe_ri
- Geregistreerd lid
Goede tips, nu al! Ik zie zo’n spoiler wel zitten, zeker ook handig voor het open en dicht doen van de achterbak…
@sil kan ik hem ergens ophalen?
@sil kan ik hem ergens ophalen?