Origineel NL auto, geen latere import. Op de foto's zie ik de sluiting van de klapramen achter en achterruitverwarming, ook met het relais daarvoor op de goede plaats.72sonett3 schreef: ↑wo 31 jul, 2024 21:46... nagevraagd; kenteken is DT-11-LZ
Chassisnummer = 96796005258
Volgens de RDW is deze auto van 5/1979 en idd groen.
Richtingaanwijzers voor en achter zijn wel van <1977, staat ook in de beschrijving dat die door een vorige eigenaar zijn gemonteerd.
Ik denk dat deze nooit als "jubileum" is verkocht, stuur en dashborddeksel en voorspoiler komen mogelijk van de gesloopte originele #056. Om deze als "jubileum" aan te bieden is wel wat misleidend. Ze hadden dan ook beter de 5 gats voetbalvelgen kunnen nemen ipv 4 gats Ronal 'worstvelgen' en voor deze vraagprijs ook wel wat meer aandacht aan de motorruimte mogen besteden.
Het 900 interieur is mooi ingebouwd maar verpest het helemaal voor het bruine interieur van een originele jubileum.


