Bericht
door NeufegliseThierry » ma 28 aug, 2023 15:00
Vraagtekens ergens bij stellen is niks mis mee, de echte vraag lijkt me: hoe krijg je ze weggewerkt.
Wat betreft de eigenaren: soms wisselt een auto binnen een gezin van eigenaar, ook heb ik wel eens om van verzekering af te raken op 1 dag auto tweemaal overgeschreven, hoppakkee, weer 2 eigenaren erbij. Kwestie van historie eigenaren opvragen en je weet hoe het zit. Zeker in combinatie met de km standenregistratie voor de NAP kun je zien of het echt 6 particuliere eigenaren geweest zijn of b.v. 3 in het handelscircuit. Ik heb overigens een BMW gehad die al 4 eigenaren voor mij gehad had, drie daarvan waren BMW Nederland of daaraan gelieerde partijen. Voor mij geen reden om de auto te laten staan omdat die al binnen een jaar 3 eigenaren gehad had.
Wat betreft 'onlogisch': soms is het echt een kwestie van een verkeerde ingave, dan gaat het b.v. van 190.300 naar 90.300 naar 211.000 binnen een jaar tijd. Theoretisch bezien kan er dan een ton gefraudeerd zijn. Ook hier geldt: kwestie van NAP rapport opvragen en je weet het.
Kortom: niks mis met de vraagtekens maar ze zijn oplosbaar.
Een 95 en een 96 (seventies cars), 9 maal 9-3 OG (3 x hatchback, 4 x coupé, 2 x cabrio) en een 9-5 estate OG
Daily driver: Citroën C6