Pagina 1 van 1
9-3 Abbott
Geplaatst: zo 07 jul, 2024 20:39
door 9-3turbo205
Re: 9-3 Abbott
Geplaatst: zo 07 jul, 2024 21:36
door Scoloo
Re: 9-3 Abbott
Geplaatst: ma 08 jul, 2024 7:07
door Super72
Mijn eerste reactie is dat het een gewone Aero is met wat Abbott-goodies (pressure pipe, software, tellerstickers, misschien een steering brace kit - einddemper durf ik niet te zeggen), waar de verkoper een mooie naam bij verzonnen heeft.
Re: 9-3 Abbott
Geplaatst: ma 08 jul, 2024 8:08
door Henk-Jan
Ik had het "Ecopower" op de motor groen geverfd

Re: 9-3 Abbott
Geplaatst: ma 08 jul, 2024 23:29
door Orphy
Super72 schreef: ↑ma 08 jul, 2024 7:07
Mijn eerste reactie is dat het een gewone Aero is met wat Abbott-goodies (pressure pipe, software, tellerstickers, misschien een steering brace kit - einddemper durf ik niet te zeggen), waar de verkoper een mooie naam bij verzonnen heeft.
Ik denk zelfs niet dat het een Aero is, het lijkt namelijk dat de plastic delen die zwart zouden moeten zijn (B-stijl, handschoenkastje, instaplijsten etc.) bij dit exemplaar grijs zijn alhoewel het door de lichtinval ook lastig te zien is. Zelfde met de stootlijsten op de deuren, die lijken zwart en zouden in geval van een Aero grijs moeten zijn.
Re: 9-3 Abbott
Geplaatst: di 09 jul, 2024 7:22
door brinky
Heeft ook geen dikke aero-bumpers.
Re: 9-3 Abbott
Geplaatst: di 09 jul, 2024 8:20
door Style&Co
Orphy schreef: ↑ma 08 jul, 2024 23:29
Zelfde met de stootlijsten op de deuren, die lijken zwart en zouden in geval van een Aero grijs moeten zijn.
geldt dat juist niet voor een Viggen ipv Aero?
Volgens Finnik.nl kwam deze op de Nederlandse weg als een Turbo Edition in S trim (dus oa velours ipv leer). Is qua looks daarna mooi aangekleed met Saab upgrades.
Volgens mij zie ik ook een NG900 grille op de neus prijken
Re: 9-3 Abbott
Geplaatst: di 09 jul, 2024 10:21
door Orphy
Nee, strips van viggen en Aero zijn identiek. Dit is denk ik een standaard auto die door een liefhebber naar Aero specs is omgebouwd en dat heeft ie mooi gedaan.
Re: 9-3 Abbott
Geplaatst: di 09 jul, 2024 10:47
door MVE
Orphy schreef: ↑di 09 jul, 2024 10:21
Nee, strips van viggen en Aero zijn identiek. Dit is denk ik een standaard auto die door een liefhebber naar Aero specs is omgebouwd en dat heeft ie mooi gedaan.
Klopt, alleen met Viggen bumpers zitten er grijze strips op en met SE bumpers zijn ze zwart.
Re: 9-3 Abbott
Geplaatst: di 09 jul, 2024 12:02
door Style&Co
MVE schreef: ↑di 09 jul, 2024 10:47
met Viggen bumpers zitten er grijze strips op en met SE bumpers zijn ze zwart.
dat zeg ik
Re: 9-3 Abbott
Geplaatst: di 09 jul, 2024 12:06
door Orphy
Style&Co schreef: ↑di 09 jul, 2024 8:20
geldt dat juist niet voor een Viggen ipv Aero?
Een late aero, dus met viggen bumpers, heeft ook grijze strips. Het is dus niet voorbehouden aan alleen de viggen. Dacht dat je dat bedoelde.