Pagina 1 van 1

Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: zo 14 jul, 2024 20:12
door RonnieW
In januari verkocht en nu opnieuw bij dezelfde aanbieder in de verkoop, ruim 1500 euro duurder dan toen, deze rode Aero. https://www.autoschaap.nl/aanbod-autos/ ... 8-74b8f1b8

Afbeelding

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: zo 14 jul, 2024 20:22
door Marius0404
er zijn forummers die rijden tig jaar in hetzelfde wagentje; anderen wisselen vaker van auto dan van rijstrook.

(wat de vraagprijs betreft, er is in tussentijd volgens mij nog wel het een en ander strakgetrokken aan dit exemplaar)

blijft een bloedm/rooie bak :O:

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: zo 14 jul, 2024 22:42
door J.vandermeulen
Had Daaf dizzen niet ff?

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: ma 15 jul, 2024 18:38
door reiernumans
Die radio heb ik er nog in mogen bouwen, hij kwam toen net bij iemand vandaan die de rest van het interieur helemaal strakgemaakt heeft. Mooie auto!

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: ma 15 jul, 2024 19:20
door frits 9-3
Rood is een UV gevoelige kleur. Zou niet mijn keuze zijn.

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: ma 15 jul, 2024 19:59
door RonnieW
reiernumans schreef:
ma 15 jul, 2024 18:38
Die radio heb ik er nog in mogen bouwen
Is de oude er met een schroevendraaier eruit gehaald ofzo? Best wat beschadigingen onder en rechtsboven aan de randen.

Afbeelding

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: ma 15 jul, 2024 20:00
door reiernumans
Nee, die beschadigingen zaten er al in. Die plekken kom ik ook nieteens in de buurt met gereedschap.. ;)
en het gereedschap dat ik bij dashboards gebruik is plastic, maakt zulke beschadigingen niet

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: ma 15 jul, 2024 20:02
door RonnieW
Het is ook geen nieuwe natuurlijk maar wel bloedmooie kleur.

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: ma 15 jul, 2024 21:40
door Arthurj
Ik vind er veel beschadigingen op zitten voor die vraagprijs. En die unit met Appleplay, daar zou ik direct op afknappen, doodzonde.

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: ma 15 jul, 2024 22:03
door MVE
Dit is dan ook een auto om kilometers mee te maken, geen garage queen.

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.8 T V6 Aero Automaat

Geplaatst: di 16 jul, 2024 12:57
door rutgerreinier
RonnieW schreef:
ma 15 jul, 2024 19:59
Is de oude er met een schroevendraaier eruit gehaald ofzo? Best wat beschadigingen onder en rechtsboven aan de randen.

Afbeelding
Is echt een gevalletje van ik ga de radio er wel even uit maar niet weten dat het moet dmv de luchtroosters eerst te verwijderen. Helaas heeft een onkundige zo ook mijn dashboard beschadigd toen hij een nieuwe laser wilde inbouwen in mijn navi unit. Mooiste was dat de laser van vw toch niet dezelfde was… dus en geen werkende navi en beschadigingen op het dashboard… maar ja toen wist ik nog niet dat Ruud v dijk ze ook repareert.

Het is jammer dat er geen betaalbare kit is om de grundig delphi uit te breiden met CarPlay. Navtool verkoop het wel maar is prijzig en het beeld zal nooit scherper worden.
Een mooi aftermarket systeem voor dit dashboard moet ik nog tegenkomen. Maar is ook smaakgevoelig.

Met kaarten van 2020 en Bluetooth ingebouwd (muziek streamen) en een aparte Flitsmeister two vind ik het eerst wel goed genoeg.

Over de rode cabrio, zeer mooi! Rood staat hem erg goed. In Leeuwarden rijdt een aero cabrio my06 in rood, zeer mooi