Saab Estate 9-5 Aero two tone interieur

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Plaats reactie
KoninK
Geregistreerd lid

Saab Estate 9-5 Aero two tone interieur

Bericht door KoninK » do 26 sep, 2024 8:04

Verkoper zelf geeft al aan dat het niet veel soeps meer is, maar dit tweekleuren leer interieur kom je niet vaak tegen.
Welke onderdelenhorder haalt hem naar binnen voordat ie compleet wordt afgeragd door een onwetende of nog erger, met interieur en al de shredder in gaat.

https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... er-of-voor
Afbeelding

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Saab Estate 9-5 Aero two tone interieur

Bericht door Style&Co » do 26 sep, 2024 8:12

ik vind dat Saab erg mooie interieurs had die anno nu nog steeds goed smoelen. Dit interieur (twotone beige en er was ook lichtgrijze variant) is daar de uitzondering op. Heb hierom zelfs een keer een mooie 9-5 aero estate laten staan

maar smaeck is een subjectieve zaeck... hier gaan ongetwijfeld mensen erg blij van worden

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » do 26 sep, 2024 8:17

Heeft vrij lang op marktplaats zo'n set te koop gestaan voor heel weinig, maar is volgens mij gewoon verlopen. Zat er aan te denken om dat interieur te kopen en dan tijdelijk in mijn auto te zetten zodat ik mijn bestuurdersstoel kan laten maken (loszittende naad in het zitvlak), vandaar dat ik weet.

FSC
Geregistreerd lid

Bericht door FSC » do 26 sep, 2024 9:00

Ik vind het juist weer gaaf inderdaad. Veel leuker dan altijd maar die zwarte interieurs... zou m graag in mijn 9-3 hebben

caspar
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door caspar » do 26 sep, 2024 9:09

ik vind die velgen dan wel weer goed staan.

rutgerreinier
Donateur
Donateur

Bericht door rutgerreinier » vr 27 sep, 2024 23:31

Leuke dakspoiler en zie ik nu saabaux?

Plaats reactie