rode 9-3 aero 5drs

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Plaats reactie
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

rode 9-3 aero 5drs

Bericht door Sonab » do 26 sep, 2024 21:35

Was deze al niet eens gespot hier op t forum?
Ziet er mooi uit
Alleen niet zo'n uitnodigende text en geen idee bij deze handelaar wat je koopt natuurlijk.
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... co-5-deurs

RuudLang
Geregistreerd lid

Re: rode 9-3 aero 5drs

Bericht door RuudLang » do 26 sep, 2024 22:47

Is al gespot, staat inmiddels al verdacht lang te koop. Ik vraag me af of er al eens iemand van hier gekeken en/of gereden heeft?!
Moet haast wat mis mee zijn zou je zeggen, echt duur is ie niet imo
Tekst is idd vreselijk!

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » do 26 sep, 2024 23:44

Zal wel wat aan moeten gebeuren. Roest ofzo

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » vr 27 sep, 2024 8:19

Ik dacht ook dat deze hier al gespot was maar kan 'm niet terugvinden. Dan zal het wel op facebook zijn geweest.

Ik ben naar deze auto gaan kijken toen ze nog boven de 5 mille vroegen. Het leek me een leuke upgrade voor mijn dochter haar rode coupé. Nou, dat is wel geen Aero (wel getuned) maar die is technisch helemaal in orde, deze niet. Ik put even uit mijn geheugen: niet 1 onbeschadigd carroseriedeel, deuken (dus meerdere) in het dak, motor met bijgeluiden en incontinent, remmen niet aanwezig, banden gevaarlijk slecht, interieur slecht. En klap op vuurpijl: veel delen royaal in verse rode lak waar de roestbobbels al weer onder zitten. Kortom: een typisch haastig overgespoten Zweedse SAAB.

Omdat ik toen nog dacht tijd genoeg te hebben zag ik een projectauto wel zitten. Heb 1.500 euro geboden. Was mevrouw (verkooptactiek: mooie jonge vrouw die niks van de auto's weet maar de verkoop verzorgt) beledigd. Heb uitgelegd dat een kenner niet meer zal bieden. Hier moet echt zo belachelijk veel geld tegen aangesmeten worden om er een enigszins redelijke auto van te maken.

Kortom: alleen als je tijd teveel hebt en het niet erg vind om ergens voor niks naar toe te gaan, dan heeft het zin om deze auto te gaan bekijken.

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door busy » vr 27 sep, 2024 13:47

Zou de reviews eens lezen en aantal forummers hebben bij verkoop van hun SAAB aan deze handelaar ook vast wel tips

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » vr 27 sep, 2024 14:28

Is gewoon een kl…te verkoper. Ouderwetse beunhaas

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » za 28 sep, 2024 12:53

heey
ik vind het een mooie auto,menig forumrummers rijden in veel groter barrels
och een deukje in de zij hoe erg (maar wat met roest onderaan ? )
als je naar auto's gaat zien in die prijsklasse verwacht dan geen nieuw staat (hoewel dat vaker gebeurt)

daarom denk ik dat veel verkopers er tegen op zien klanten te ontvangen in die prijsklasse, welke denken een nieuwe auto aan te schaffen (voor de klant nieuw maar reeds 20 jaar gepasseerd) en die verkopers gaan dan geagiteerd geraken
een verkoper van een auto rond de 20k zal wel wat tijd hebben :)

wij saab rijders kopen saab auto's van minstens 12 jaar oud !!!
kijk naar de prijs, kijk naar de auto en verzin dan zelf of je daar veel tijd insteekt

mvg werner

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » za 28 sep, 2024 14:26

Als jij het een mooie auto vind dan ben je er niet naar wezen kijken. No way dat je dit anders zo op zou schrijven.

Van mij hoeft niet iedere auto een 10 punten auto te zijn. Deze auto is simpelweg heel slecht & heel mooi gefotografeerd.

RonnieW
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door RonnieW » za 28 sep, 2024 16:10

Hoe dan ook, hij is inmiddels verkocht of gesloopt.

Plaats reactie