https://www.autowereld.nl/x/x/x-40453553/details.html
Lijkt me een mooie onverprutste? Ik kan alleen niet zien of hij ook zetelverwarming achteraan heeft en de Harman Kardon kan ik ook niet vinden (hoe zie je dat trouwens goed? Zijkant koffer?). Faire prijs?
Grtn.
Aero Estate 2006
-
mba
- Geregistreerd lid
Re: Aero Estate 2006
Heeft een Harman Kardon audio met zelfs AS3 (subwoofer in bagageruimte, staat op de foto; rechter zijvak). Heeft geen achterbankverwarming (zitten op de middenconsole voor de achterpassagiers 2 blindknoppen (ter weerszijde van de sigarettenaansteker). Als er wel achterbankverwarming in had gezeten dat er 1 schakelaar gezeten ipv een blindknop.
Het is een import saab en per land verschillen nog wel eens de specificaties. In NL was dit voor de Aero std, maar niet in elk land.
Het is een import saab en per land verschillen nog wel eens de specificaties. In NL was dit voor de Aero std, maar niet in elk land.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

ziet er goed uit; je moet alleen van de kleur houden.
-
Oosthoek
- Donateur

Toch opvallend dat de prijzen voor dit soort exemplaren vrij stabiel is gebleven de afgelopen jaren. In 2019 betaalde je een vergelijkbare prijs voor een vergelijkbaar model, weet ik toevallig aangezien ik destijds op zoek was.