9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
-
RonnieW
- Donateur (3x)

9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Sch (ade) itterende bijna full options rode 9-3X. https://www.terbraake.nl/autos/saab/9-3 ... m=referral

-
J.vandermeulen
- Donateur

Re: 9-3X 4x4 ROOD
Wel erg rood, geen Hirsch spoiler, forse prijs maar verder doen!
-
brinky
- Donateur

-
Henri84
- Donateur (3x)

Ik zou er zijn ingetrapt en een behoorlijke kater hebben als ik hier achter zou zijn gekomen.
Is de verkoper niet verplicht te melden dat het om een schadeauto gaat?
Is de verkoper niet verplicht te melden dat het om een schadeauto gaat?
-
Pelendur
- Geregistreerd lid
Holy shit. Wat een wrak is dit geweest. Dit kan je toch niet verkopen als een bijna nieuwe auto? 27k amai
-
busy
- Donateur (4x)

Dit bedrijf staat erom bekend dat ze USA schade SAAB’s weer op de weg brengen. Is niets mis mee als het goed hersteld is. Je moet het even weten en zou netjes zijn als ze het voor de koop melden.Misschien doen ze dat ook. Kan een koper zelf de afweging maken. Verplicht is het niet.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Ja, klopt dat geven ze wel aan. Doen ze in Letland of Litouwen of zo. Maar hoe krijg je zekerheid dat het allemaal echt goed hersteld is?
De zijschade lijkt mij wel flink.
De zijschade lijkt mij wel flink.
-
verde900
- Donateur

Die heb je natuurlijk niet, veel Amerikanen hebben een listige historie.
Steeds een kostbaar avontuur
Steeds een kostbaar avontuur
-
Saapie
- Donateur (2x)

Het is een grof schandaal dat ze deze auto verkopen. Je ziet op de schade foto’s duidelijk dat de zijbalken niet meer recht zijn en de kooi is aangetast. Zo’n auto is gewoon niet meer veilig. En dit bedrijf blijft dit soort auto’s aanbieden.
-
verde900
- Donateur

Via de baltische Staten komen veel gerepareerde auto's die ooit echt total loss waren.
Ook waterschade auto's die compleet onder water gestaan hebben
Ook waterschade auto's die compleet onder water gestaan hebben
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Toch knap dat ze deze (zo op het oog) toch mooi hersteld weten te hebben.
De prijs slaat nergens op. Sorry, we zijn allemaal Saab liefhebbers, maar met een beetje realiteitsbesef is deze zwaar overpriced!
De prijs slaat nergens op. Sorry, we zijn allemaal Saab liefhebbers, maar met een beetje realiteitsbesef is deze zwaar overpriced!
-
J.vandermeulen
- Donateur

Ik zou voor dat geld nooit zo’n auto kopen. Ik vind de advertentietekst ronduit misleidend. Doet mij denken aan de brochure van Worldonline (transferred = verkocht).
-
Saapie
- Donateur (2x)

En dan blijkt dat de ene airbag al een keertje afgegaan is…busy schreef: ↑vr 10 jan, 2025 13:05Of het goed gedaan is merk je bij een aanrijding…..
Op de schadefoto’s zie je dat het dak flink naar binnen is gekomen. Dit blijkt ook uit dat de hemelschaal op een foto helemaal bol staat. Dus het dakdeel van de kooi aan een kant is sowieso beschadigd.