9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13058
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Ben er zelf één keer geweest. Een vriend had interesse in een 9-5 NG en vroeg of ik mee wilde.
Wat me nog het meest is bijgebleven is dat de Wim ter Braak Sr. zei dat de radio in ons land niet
werkte (US frequenties) maar hij na aankoop zsm op zoek zou gaan naar een geschikte radio.
Wat me nog het meest is bijgebleven is dat de Wim ter Braak Sr. zei dat de radio in ons land niet
werkte (US frequenties) maar hij na aankoop zsm op zoek zou gaan naar een geschikte radio.
Keep on smiling!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16947
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
advertentie is verwijderdRonnieW schreef: ↑zo 17 mei, 2026 14:53Ook op Autoscout te vinden met een andere beschrijving. Is er inmiddels wel achter dat ie schade heeft gehad. https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... oduct=none
live your dreams
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

- Berichten: 614
- Lid geworden op: vr 30 sep, 2011 21:11
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
En weer opnieuw geplaatst met betere informatie.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... oduct=none
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... oduct=none
Van Saab Sport Estate 1.9 TID, Sport Estate 1.9 TTID, V70 D5 Summum, XC60 D3, XC70 D4, XC60 T5 naar XC70 T5 Nordic+ en Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Vector (facelift). 
-
busy
- Donateur (4x)

- Berichten: 4808
- Lid geworden op: za 22 sep, 2012 21:29
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
schade passagiersdeur is een understatement..
https://bid.cars/en/lot/1-60055182/2010 ... Y5A1617753
Peter Mink nu genoemd als expert
https://bid.cars/en/lot/1-60055182/2010 ... Y5A1617753
Peter Mink nu genoemd als expert
SAAB 9-3 5-deurs 2.0. Lpt 2002, Hazelnut
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13058
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
De juiste tellerstand wordt zelfs letterlijk vermeld:
Odometer 64 990 mi (104 591 km)
Keep on smiling!
-
Barten
- Donateur (12x)

- Berichten: 613
- Lid geworden op: zo 25 mei, 2014 20:38
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Hoe mooi en misschien ook wel goed deze auto hersteld is, dit schadeverleden zal hem altijd blijven achtervolgen.
Ik heb er overigens geen moeite mee als een auto met een reparabele schade op de weg wordt gehouden, maar dan wil ik deze schade wel kennen en zelf bepalen of ik de auto dan wil kopen. De ene schade is de andere niet.
Ps. 100% zekerheid over een schadevrij verleden heb je m.i. nooit. Zelfs nieuwe auto’s worden soms met (transport)schade bij de importeur/dealer afgeleverd en dat krijg je als eerste eigenaar niet altijd te horen…
Ik heb er overigens geen moeite mee als een auto met een reparabele schade op de weg wordt gehouden, maar dan wil ik deze schade wel kennen en zelf bepalen of ik de auto dan wil kopen. De ene schade is de andere niet.
Ps. 100% zekerheid over een schadevrij verleden heb je m.i. nooit. Zelfs nieuwe auto’s worden soms met (transport)schade bij de importeur/dealer afgeleverd en dat krijg je als eerste eigenaar niet altijd te horen…
SAAB 9³ Cabrio 2.0T Aero Hirsch 05/2004
BMW iX1 xDrive30 xLine (lease) 04/2023
Ford Fiesta 1.6 Titanium X-pack 04/2009
BMW iX1 xDrive30 xLine (lease) 04/2023
Ford Fiesta 1.6 Titanium X-pack 04/2009
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

- Berichten: 1845
- Lid geworden op: di 17 apr, 2012 16:21
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Volgens de advertentie heeft de auto een aankoopkeuring ondergaan bij Peter Mink, toch niet de minste in de wereld van Saab. Blijkbaar was zijn oordeel niet negatief voor aankoop.
Wellicht is de auto toch beter dan menigeen doet denken, al blijft het een zeer discutabele auto.
Zelf zou ik er mijn geld in ieder geval niet aan willen uitgeven.
Wellicht is de auto toch beter dan menigeen doet denken, al blijft het een zeer discutabele auto.
Zelf zou ik er mijn geld in ieder geval niet aan willen uitgeven.
Een airco hoeft van mij niet zo nodig, ik ben van nature al koel genoeg.
Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Saab 99 gl, "Walnoot", det var en gång, 2012-2021
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Subaru Outback
-
Tissa
- Geregistreerd lid
- Berichten: 624
- Lid geworden op: wo 22 nov, 2023 23:02
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Ik vind vooral foto 11 erg leuk
Als iemand achter de locatie van de auto kn Breda kan komen, rij ik wel eens langs. Zijn hier professionele geoguessers.
Als iemand achter de locatie van de auto kn Breda kan komen, rij ik wel eens langs. Zijn hier professionele geoguessers.
Saab 9-3 2.0t SE 2002 (Magnus)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)
-
busy
- Donateur (4x)

- Berichten: 4808
- Lid geworden op: za 22 sep, 2012 21:29
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
verkoper ook aangegeven dat hij miles aangeeft ipv km Reageert in ieder geval nergens op en lijkt inmiddels wel te weten wat hij gekocht heeft en nu dus verkoopt.
Eigenlijk is ter braake in Nijenveen degene die erop aangesproken zou moeten worden. Geen (saab) garage die deze auto wil inruilen met dit schadeverleden.
Off-topic
In het verleden was er Valster in Heeten die ook hetzelfde deed. Een 9-3 TID gekocht die van achteren goed in elkaar gezeten had wat bleek nadat ik diesel over de A10 aan het sproeien was.
Eigenlijk is ter braake in Nijenveen degene die erop aangesproken zou moeten worden. Geen (saab) garage die deze auto wil inruilen met dit schadeverleden.
Off-topic
In het verleden was er Valster in Heeten die ook hetzelfde deed. Een 9-3 TID gekocht die van achteren goed in elkaar gezeten had wat bleek nadat ik diesel over de A10 aan het sproeien was.
SAAB 9-3 5-deurs 2.0. Lpt 2002, Hazelnut
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
-
Steve-O
- Donateur (8x)

- Berichten: 8837
- Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: 9-3X 4x4 ROOD zonder schade
Wie hetzelfde model zoekt met vergelijkbaar kilometrage maar met garantie en beige lederen jubileumsinterieur, kan terecht bij Autobeddrijf Harteveld in Pijnacker: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... at-bj-2011
Heeft ook de zeldzame bekerhouder tussen de voorstoelen.
autobedrijfharteveld.nl
East of the Sun, West of the Moon
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13058
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Die van Harteveld is in ieder geval geen US-schadeauto en aantoonbaar keurig onderhouden.

En deze bekerhouder zie je inderdaad maar zelden:

Met 12 maanden Bovag garantie erbij is dit een aanzienlijk betere aanbieding.

En deze bekerhouder zie je inderdaad maar zelden:

Met 12 maanden Bovag garantie erbij is dit een aanzienlijk betere aanbieding.
Keep on smiling!
-
Roel95
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2236
- Lid geworden op: za 30 jan, 2010 12:08
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
2000: Saab 9-5 Griffin, 3.0t V6
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13058
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
-
Henk-Jan
- Donateur

- Berichten: 14727
- Lid geworden op: vr 01 sep, 2006 9:30
- Regio: Outside Europe
Re: 9-3X 4x4 ROOD zonder schade
Autocorrect? Betreft een "regulier" sport interieur toch?Steve-O schreef: ↑ma 18 mei, 2026 15:58![]()
Wie hetzelfde model zoekt met vergelijkbaar kilometrage maar met garantie en beige lederen *jubileums*interieur, kan terecht bij Autobeddrijf Harteveld in Pijnacker: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... at-bj-2011
Heeft ook de zeldzame bekerhouder tussen de voorstoelen.
autobedrijfharteveld.nl
Nieuwe liefde: 9-3x XWD (MY11) + 9-3 Cabrio (MY01) + 96 TT (MY64) + Saabo (MY67/68?) 2017 - ...
Hervonden liefde: 9000 CS 2.3i Automaat (MY92) 2006 - 2013 & 2020 - ...
Hervonden liefde: 9000 CS 2.3i Automaat (MY92) 2006 - 2013 & 2020 - ...
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16947
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
is dat zo? Of heeft Ter Braake wel gemeld dat deze auto schade heeft gehad die hersteld is? En was dat de reden om dan voor de zekerheid een aankoopkeuring bij Peter Mink te doen? (die goed uitpakte en dus de auto gekocht van Ter Braake)RonnieW schreef: ↑zo 17 mei, 2026 14:53"Wel sneu voor de huidige eigenaar dat hij er echt niets van afwist bij aankoop"
live your dreams
