9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
-
RonnieW
- Donateur (3x)

- Berichten: 1367
- Lid geworden op: di 17 apr, 2012 20:18
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Geen idee, ik was er niet bij. Bij de advertentie op Autoscout stond een heel ander verhaal over de auto dan op Marktplaats. De kilometerstand is in Miles dus daar wordt al over gelogen in de advertentie. Wat is dan waarheid?
Saab 9³ Sport Estate 2.8 V6 T Aero Hirsch / 2006
Saab 9³ Sport Cabrio 2.0T Aero Hirsch / 2005
Saab 9³ Sport Sedan 2.0T Aero / 2004
Saab 9³ Sport Cabrio 2.0T Aero Hirsch / 2005
Saab 9³ Sport Sedan 2.0T Aero / 2004
-
busy
- Donateur (4x)

- Berichten: 4808
- Lid geworden op: za 22 sep, 2012 21:29
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
vermoed dat de koper inmiddels wel weet dat het een schade auto is, Het linkje heeft met foto’s van de schade en weet dat de gemelde stand in miles is (heeft ook een plaatje van de km-stand op moment dat auto op de veiling aangeboden werd) Het leidt er niet toe dat hij de informatie aanpast. Verhaal vertelt niet of Peter Mink iets van de schade afweet. (je gaat ook niet boel loshalen om dit te onderzoeken)
SAAB 9-3 5-deurs 2.0. Lpt 2002, Hazelnut
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13069
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Vind een inruilbod van € 18.900 voor deze Saab 9-3X meer dan riant.Ik krijg er inruil 18.900 euro voor terug (als ik hem zou in ruilen)dus elk serieus bod hierboven wordt serieus bekeken.
Ik had geadverteerd met 24900 euro, maar daar wordt maar matig op gereageerd.
Bron: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... -2010-rood
Keep on smiling!
-
busy
- Donateur (4x)

- Berichten: 4808
- Lid geworden op: za 22 sep, 2012 21:29
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
die 18900 was totdat garage hem meldde dat het een schade auto was. die wilden m niet meer inruilen. Alleen nog steeds geen eerlijk verhaal bij de advertentie. Wie gaat dit bedrag neerleggen voor een auto bij particulier zonder enige vorm van garantie.
SAAB 9-3 5-deurs 2.0. Lpt 2002, Hazelnut
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16953
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
de lettercombinatie van het kenteken geeft het eigenlijk al weg: Ging Je Veel Vervangen?
live your dreams
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13069
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Hij weet dus dat het een USA mijlenteller is maar geeft de tellerstand op als zijnde kilometers.Enige 2 kenmerken waaraan je kunt zien dat hij oorspronkelijke uit USA komt is de dubbele kilometerwijzer, want die is in zowel KM als in Miles, en in de spiegel staat aangegeven of je bijvoorbeeld SE rijdt (south east).
Heb nog wel even een vraag: wat is de meest correcte reactie als zich op dit forum een nieuw forumlid
meldt en dat forumlid geeft aan dat hij de trotse eigenaar is geworden van een rode Saab 9-3X die werd
aangeboden door een particulier in Breda?
Keep on smiling!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16953
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
de vraag of hij de zoekfunctie op dit forum kent?RoelandV schreef: ↑wo 20 mei, 2026 19:08wat is de meest correcte reactie als zich op dit forum een nieuw forumlid
meldt en dat forumlid geeft aan dat hij de trotse eigenaar is geworden van een rode Saab 9-3X die werd
aangeboden door een particulier in Breda?
live your dreams
-
Steve-O
- Donateur (8x)

- Berichten: 8837
- Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: 9-3X 4x4 ROOD zonder schade
I stand "auto"-correctedHenk-Jan schreef: ↑di 19 mei, 2026 6:29Autocorrect? Betreft een "regulier" sport interieur toch?
East of the Sun, West of the Moon
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13069
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
De verkoper heeft de vraagprijs onder het motto "mag nu weg" verder verlaagd naar € 19.000:
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... mag-nu-weg
In de advertentie staat overigens nog steeds:
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... mag-nu-weg
In de advertentie staat overigens nog steeds:
Ik vermoed dat er pas serieuze belangstelling is bij een vraagprijs dik onder de € 10.000.Ik krijg er inruil 18.900 euro voor terug (als ik hem zou in ruilen)dus elk serieus bod hierboven wordt serieus bekeken.
Laatst gewijzigd door RoelandV op do 28 mei, 2026 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Keep on smiling!
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9267
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Tragisch
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
busy
- Donateur (4x)

- Berichten: 4808
- Lid geworden op: za 22 sep, 2012 21:29
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
totdat ze op een of andere manier de foto’s zien. De auto is bv ook niet 10 jaar geleden naar NL gehaald, hij krijgt de auto niet ingeruild bij een saabspecialist of garage die carfax checkt en zo staan er meer dingen in die niet kloppen. Hij heeft wel alle info over de auto.
SAAB 9-3 5-deurs 2.0. Lpt 2002, Hazelnut
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
-
Oosthoek
- Donateur

- Berichten: 6252
- Lid geworden op: di 30 mar, 2004 22:08
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Het zou prettig zijn als je de naam van de verkoper weghaalt. Hij staat ook in de advertentie ja, maar de adverteerder heeft niet gevraagd om een kopie van zijn naam en toenaam op het Saabforum.
900i 8v 3drs MY85 cochenille rood, sinds 2004
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13069
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Naam van de verkoper is conform verzoek verwijderd.
Keep on smiling!
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Berichten: 3091
- Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
In de advertentie staat nog steeds R. Vlemmix.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T
9-3X 2009 2.0T
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

- Berichten: 615
- Lid geworden op: vr 30 sep, 2011 21:11
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
En als hij (te)veel auto's heeft kon dit wel eens een blijvertje worden gezien de aandacht die de auto krijgt. De kans dat die verkocht wordt is wel klein geworden. Triest eigenlijk.
Van Saab Sport Estate 1.9 TID, Sport Estate 1.9 TTID, V70 D5 Summum, XC60 D3, XC70 D4, XC60 T5 naar XC70 T5 Nordic+ en Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Vector (facelift). 