Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Bericht
door Orphy » ma 10 feb, 2025 22:38
Scherp geprijsd, ik vraag me wel af wat er met die stoelen gebeurd is? En lijkt het zo of zit er een standaard facia in ipv van een viggen facia ?
Maar goed, vind maar eens een viggen onder de 10k.
-
klaasj
- Donateur (8x)

Bericht
door klaasj » ma 10 feb, 2025 23:08
Ik denk dat hij de stoelen opnieuw bekleed heeft. Hij is een saabliefhebber met een garagebedrijf en stoffeerderij. Viggen liefhebber. Snap niet zo goed waarom hij hem zelf niet houd. Eerlijke kerel die doet wat ie zegt.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Bericht
door Orphy » ma 10 feb, 2025 23:17
Ah ja, ik had niet gezien nog wie de aanbieder was. Hij heeft jouw stoelen ook gedaan toch ? Ik keek er wat raar tegen aan omdat het nog zo glimt maar dat zal de reden dan zijn.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » di 11 feb, 2025 9:59
Orphy schreef: ↑ma 10 feb, 2025 23:17
omdat het nog zo glimt
en omdat de leer textuur van het originele Viggen leer er niet in zit... dit lijkt me gewoon glad leer. Maar het is wel mooi gedaan en beter dan versleten origineel viggen leer
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Bericht
door frits 9-3 » di 11 feb, 2025 10:11
Prachtige auto!
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Bericht
door Luthart » di 11 feb, 2025 10:43
Jammer van de vele advies/reparatiepunten bij de APK…
Duid denk ik toch op niet heel stipt onderhoud… wel mooie auto.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Bericht
door Orphy » di 11 feb, 2025 10:47
Style&Co schreef: ↑di 11 feb, 2025 9:59
en omdat de leer textuur van het originele Viggen leer er niet in zit... dit lijkt me gewoon glad leer. Maar het is wel mooi gedaan en beter dan versleten origineel viggen leer
Dat zal het zijn denk ik. Zeker beter dan een versleten stoel.
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Bericht
door RonnieW » di 11 feb, 2025 11:09
Luthart schreef: ↑di 11 feb, 2025 10:43
Jammer van de vele advies/reparatiepunten bij de APK…
Duid denk ik toch op niet heel stipt onderhoud… wel mooie auto.
De auto is waarschijnlijk de laatste 8 jaar niet de weg op geweest omdat de voorlaatste apk van 2017 was.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Bericht
door Saapie » di 11 feb, 2025 12:16
Mooie, maar vreemde auto. Dat het viggen dash ontbreekt is erg jammer.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Bericht
door ReinO » di 11 feb, 2025 13:59
Die stoelen worden niet veel beter: mooier dan origineel lijkt het wel

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » di 11 feb, 2025 14:28
Een zwarte Viggen coupe is altijd douze points. En hoe deze er uitziet voor die kmstand en leeftijd vind ik ook heel netjes. Als je je over de kmstand kunt heenzetten dan is dit een hele goede deal. Goedkoper worden Viggens niet of ze moeten flinke schade/roest hebben
En qua facia... de Viggen facia vind ik persoonlijk het lelijkste van een Viggen. Ik snap de eigenaar helemaal dat ie er een normale ingezet heeft; veel strakker en rustiger. Wellicht heeft ie de Viggen facia er nog wel los bij
-
Super72
- Geregistreerd lid
Bericht
door Super72 » di 11 feb, 2025 14:40
Saapie schreef: ↑di 11 feb, 2025 12:16
vreemde auto.
Wat is er zo vreemd aan?
-
ReinO
- Donateur (2x)

Bericht
door ReinO » di 11 feb, 2025 23:12
Een pracht exemplaar maar kan dat onderhoudsboekje amper lezen en met 300k moet er toch
wel van alles aan gedaan zijn. En dan de originele audio nog... . Blijkbaar is die vp de waarde van
zo n 900ng / viggen. 6 jaar niet gebruikt maar wel een prima apk. Apart idd.